پیش بینی وضعیت مالی شما تا پایان تیرماه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین 

برای بهبود اوضاع مالی به‌نظر می‌رسد باید به کارهای پروژه‌ای بیشتر فکر کنید. این کار در شرایط حاضر به‌صلاح خانواده است و می‌تواند بحران‌های کوچکی که اخیرا به‌خاطر شرایط مالی تجربه کردید را حل کند. روی کمک‌های مالی همسرتان هم حساب کنید. باید اجازه دهید که او هم در حل بحران‌ها سهیم باشد.

اردیبهشت

این ماه ثبات مالی خوبی را تجربه خواهید کرد.  توصیه می‌کنیم ولخرجی را کنار بگذارید. هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای انتظارتان را می‌کشد که با مدیریت مالی فشاری را به شما تحمیل نمی‌کنند. از کار فعلی‌تان نباید انصراف دهید. این ماه بیشتر از قبل به فکر پس‌انداز باشید.

خرداد

بی‌ثباتی کارتان کمی آشفته‌تان کرده. به‌نظر می‌رسد خیلی در کار فعلی دوام نیاورید اما بهتر است تا پیدا کردن کار جدید از موقعیت استفاده کنید و پروژه‌های جدید را رد نکنید. 

تیر

بدهی که به یکی از دوستان‌تان دارید را باید این ماه صاف کنید اما به‌نظر می‌رسد که اوضاع مالی چندان مساعدی در آخر ماه انتظارتان را نمی‌کشد. اگر به فکر قرض کردن از فرد دیگری هستید این کار را فراموش کنید. برای ادای قرض‌تان از دوست‌تان وقت بگیرید. 

مرداد

به‌نظر می‌رسد اوضاع مالی به سمت خوبی پیش می‌رود. فعالیت کوچکی که آغاز کردید رو به رشد است و اگرچه ممکن است سود مالی زیادی این ماه به شما نرساند اما در آینده نزدیک کاسبی‌ خوبی در انتظارتان است.

شهریور

این ماه اخطار‌های زیادی از رئیس‌تان بابت تاخیرهای پی‌در‌پی که داشتید، می‌گیرید. این مسئله خروجی مالی تیر و مردادماه‌تان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد باید فکری اساسی در این رابطه کنید. 

مهر

اگر تصمیم دارید وام بگیرید، به‌نظر می‌رسد در بهترین شرایط به‌سر می‌برید و این روزها فرصت مناسبی پیش روی‌تان است که برایش اقدام کنید. نگران ضامن نباشید آن‌طور که مشخص است برای گرفتن وام با مشکلی رو‌به‌رو نمی‌شوید.

آبان

اگر تصمیم داشتید وسیله‌ای جدید به خانه اضافه کنید کمی دست نگه دارید. اگر‌چه این روزها ثبات مالی را تجربه می‌کنید اما به‌نظر می‌رسد اتفاق‌هایی پیش رو است که باید حساب شده‌تر پیش روید. احتمال آنکه امسال مجبور به اجاره کردن خانه دیگری شوید، وجود دارد. 

آذر

کسر کار یا یک جریمه کاری  را این ماه تجربه می‌کنید. باوجود همه دلخوری‌هایی که از محیط کار دارید باید کمی منصفانه‌تر به قضایا نگاه کنید. به‌نظر می‌رسد مسبب اصلی این مشکلات شخص شمایید. باید رویه‌تان را عوض کنید. 

دی

اگر قصد فروش خانه یا خودرو داشتید به‌زودی امکان آن فراهم می‌شود. اگر‌چه ممکن است در این ماه به‌سرانجام نرسد اما برنامه‌ریزی‌هایی که برای آن دارید از روزهای پیش رو آغاز می‌شود. 

بهمن

چیزی مثل پوسیدگی لوله هزینه‌های از پیش تعیین نشده‌ای روی دست‌تان می‌گذارد. برنامه‌ریزی که برای تعویض مبلمان منزل داشتید را باید عقب بیندازید. به‌نظر می‌رسد  تیر و مرداد بهترین فرصت برای این کار باشد تا کمی اوضاع مالی به ثبات برسد. 

اسفند

وامی که انتظارش را داشتید این ماه به شما پرداخت نمی‌شود و همین موضوع کمی کلافه‌تان می‌کند. دل‌نگران نباشید به‌زودی مراحل آن انجام می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد روزهای پایانی ماه بعدی دست‌تان را بگیرد.

منبع: مجله سیب سبز

درباره ی فال چه می دانید؟


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ