مزایای استفاده از شیرپاک‌کن

zahra
این پاک‌کننده به‌مراتب محصولی ملایم‌تر و باکیفیت‌تر از صابون‌ها برای شست‌وشوی صورت است،‌ به‌همین دلیل بهترین و پررنگ‌ترین دلیل ما برای استفاده از این پاک‌کننده سازگاری آن با پوست صورت است.

 امتیازهای  شیرپاک‌کن‌ها :

شادابی و تغذیه پوست: برخلاف دیگر پاک‌کننده‌های شیمیایی، شیرپاک‌کن‌های زیبایی هیچ‌گونه احساس کشش، خارش و خشکی یا خشن شدن روی پوست ایجاد نمی‌کنند در عوض بعد از هر بار استفاده از آن احساس تازگی و شادابی خواهید کرد. البته برخی از انواع این محصولات با ترکیبات مغذی پوست را تغذیه و ترمیم هم می‌کنند.

رطوبت‌رسانی: بعد از برداشتن چربی، آلودگی و هرگونه رنگ و جرم باقی‌مانده از مواد آرایشی از روی پوست، شیرپاک‌کن به تهویه پوست و رطوبت‌رسانی آن کمک ویژه‌ای می‌کند.

متنوع و مقرون به‌صرفه: برای انتخاب و استفاده از این پاک‌کننده دست شما کاملا باز است چون انواع مختلفی از آن با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های مناسب پیش روی شماست و برای انواع پوست پیشنهادهای متفاوتی است. پس شما با هر سن، جنس و پوستی می‌توانید از شیرپاک‌کن استفاده کنید. 

سازگار با پوست: پاک‌کننده‌ای که بتواند پوست را به‌طور موثر پاک‌سازی کند و به‌راحتی از روی پوست پاک شود و مقدار PH آن متعادل PH پوست طبیعی ما باشد حتما بعد از استفاده از آن احساس خوبی به ما دست می‌دهد.

روشن‌کننده: بیشتر این پاک‌کننده‌ها حاوی اسیدهای AHAs هستند که به حذف سلول‌های مرده از روی پوست کمک کرده و با هر بار مصرف پوست را روشن و روشن‌تر می‌کنند و اسید لاکتیک موجود در آنها کثیفی، جرم و روغن‌های اضافه روی پوست را از عمق منافذ بیرون می‌کشد.

منبع:مجله سیب سبز

چگونه در آشپزخانه شیرپاک‌کن بسازید؟

راهنمای خرید تونر پاک کننده پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ