اصلاح صورت با روش وکس! چرا؟

zahra
اگر پوست‌تان به انواع کرم‌های موبر یا پودرهای دکلره حساسیت دارد و با بند انداختن پر از جوش و ناهمواری می‌شود، می‌توانید مثل خیلی‌های دیگر از وکس کردن برای اصلاح استفاده کنید.

وکس کردن برای چه کسانی مناسب است؟
اگر نمی‌خواهید چند روز و ساعت را در نوبت سالن‌های آرایشی باشید باید دست به کار شوید، آن‌هم برای رسیدن به خودکفایی در انجام کارهای خود. اصلاح صورت و برداشتن موهای زائد یکی از همان‌هاست. وکس یا موم انداختن همان‌طور که می‌دانید یکی از راه‌های موقتی برای از بین بردن موهای زائد است که با زدن موم‌های گیاهی روی پوست و حالت چسبنده آن موجب جدا شدن موها از ریشه می‌شود. پس اگر پوست‌تان به انواع کرم‌های موبر یا پودرهای دکلره حساسیت دارد و با بند انداختن پر از جوش و ناهمواری می‌شود، می‌توانید مثل خیلی‌های دیگر از وکس کردن برای اصلاح استفاده کنید. البته برای اینکه از نتیجه‌بخش بودن آن روی پوست خود مطمئن شوید، پیشنهاد می‌کنیم برای اولین‌بار کار را به کاردان بسپارید و در یک سالن زیبایی معتبر انجام دهید تا ضمن آشنایی بیشتر با این روش، از نتیجه آن روی صورت خود و نداشتن حساسیت به آن مطمئن شوید. چون تنها با چندبار تجربه می‌توانید این راه را برای اصلاح همیشگی خود انتخاب کنید.

چرا وکس؟
انتخاب با شماست پس اگر قرار است از بین روش‌های مختلف وکس کردن را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که با این انتخاب خوب، هفته‌ها صورتی نرم و بدون مو خواهید داشت. البته اگر کاملا درست و اصولی روی پوست اجرا شود.
در این شیوه اصلاح برخلاف روش‌های دیگر موها از ریشه برداشته می‌شود درنتیجه رشد آن کمتر و جنس موها به مرور نازک و نرم‌تر خواهد شد تا جایی که شما کم شدن تعداد موهای خود را بعد از چند بار وکس کردن به خوبی احساس خواهید کرد.
شما با اصلاح صورت خود با روش وکس با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ اول کندن موهای زائد از روی صورت و دوم لایه‌برداری از پوست که با برداشتن وکس از روی صورت هنگام اصلاح تمام لایه‌های مرده سطح پوست همراه موها برداشته می‌شود، درنتیجه پوست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود.
موم‌های مورد استفاده در روش وکس کردن گیاهی است و هیچ آسیبی به پوست شما نمی‌زند در حالی که شاید پوست شما با روش‌های دیگر دچار التهاب و جوش‌های ریز و درشت قرمز یا چرکی شود.

منبع: مجله سیب سبز

اگر تحمل درد اپیلاسیون را ندارین این راه ها را امتحان کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ