14شیر پاک کن درجه یک برای پوست شما

mousavi
یکی از قدیمی‌ترین روش‌‌های پاک کردن صورت به کمک محصولات بهداشتی، استفاده از شیرپاک‌کن برای زدودن چربی‌های اضافی و آلودگی از پوست صورت است. پاک‌کننده‌هایی به‌مراتب ملایم‌تر از دیگر محصولات که همزمان با پاک‌سازی پوست از آرایش و آلودگی، مراقبت ویژه‌ای از سلامت و درخشندگی آن می‌کنند. پس اگر پوست‌تان را خوب می‌شناسید و به زیبایی و جوانی آن اهمیت زیادی می‌دهید با بررسی این محصولات با خیالی آسوده شیرپاک‌کنی مناسب و موثر برای استفاده روزانه خود انتخاب و آرامش را به پوست صورت خود هدیه کنید.

بدون آب پاک کنید

شیر‌پاک‌کن  اکلت سوبلیم

محصولی تست‌ شده توسط متخصصان پوست و چشم که بعد از یک ‌‌بار مصرف پوست را تمیز، شاداب و در عین حال درخشان و شفاف می‌کند. شیر‌پاک‌کن لورال پاریس پاک‌کننده‌ای ضدآب برای از‌بین بردن آلودگی و آرایش از روی صورت شماست و برای هر نوع پوستی مناسب و برای چشم و صورت بسیار ایده‌آل است. این محصول بدون پارابن و ضد‌خستگی است پس بدون نیاز به آب می‌توانید صبح و عصر، با پد کتان پوست صورت و چشمان خود را پاک کنید.

ضدپیری و مرطوب‌کننده

شیرپاک‌کن میسلار

شما با هر جنس پوستی برای پاک کردن صورت از آرایش می‌توانید از این شیر‌پاک‌کن حاوی عوامل مرطوب‌کننده و نرم‌کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست و از‌بین بردن چربی و آلودگی‌های سطحی و عمقی آن در طول روز استفاده کنید. شیرپاک‌کن پایو از ترکیب عصاره کرن بری و روغن جوجوبا تهیه شده که همزمان با پیشگیری از بروز علایم پیری زودرس و رفع چین و چروک، پوست را تمیز و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

شفاف شوید

شیرپاک‌کن سرم وژتال

اگر می‌خواهید عمر سلامت و زیبایی پوست‌تان را سال‌های طولانی افزایش دهید، بهتر است روزی دو مرتبه صورت‌تان را تمیز و هر نوع چربی اضافه‌ای را از روی آن پاک کنید. کاری که با شست‌وشوی ساده صورت با آب به درستی انجام نمی‌شود و حتما نیاز به پاک‌کننده‌ای کامل دارد. مانند شیرپاک‌کن ایوروشه که به‌عنوان پاک‌کننده‌ای کامل آرایش را از سطح پوست شما برداشته و با پیشگیری از چین و چروک به شفاف و جوانی آن کمک ویژه‌ای می‌کند.

پاک‌کننده‌ای مغذی

شیرپاک‌کن ملایم کدلی

برای اینکه حس خوشایندی را در طول روز به پوست‌تان تزریق کنید، تمیز کردن صورت خود را به این محصول ویژه با ترکیبات مغذی روغن بادام شیرین و عصاره کاکل ذرت بسپارید. شیرپاک‌کن ملایم کدلی پوست را تمیز و آرایش چشم و صورت را پاک و به‌دلیل مغذی و التیام‌بخش بودن، پوست را نرم و لطیف می‌کند. این محصول غیرکمدون‌زا، غیرحساسیت‌زاست و برای پوست حساس صورت و دورچشم توسط متخصصان چشم و متخصصان پوست تایید شده است.

پاک‌کننده ارگانیک

شیرپاک‌کن ماریلو بایو

کدر شدن، پیری زودرس و بروز جوش‌های بدشکل روی صورت همگی نتیجه استفاده روزانه مواد آرایشی و باقی ماندن آن روی پوست است. چربی و آلودگی‌هایی که راه رطوبت‌رسانی و تنفس پوست را سد و شروع به تخربب آن می‌کنند. شیر‌پاک‌کن ماریلو بایو تهیه شده از ترکیباتی مانند شی‌باتر، روغن دانه جوجوبا و گل آفتابگردان، گلیسرین و آلوئه‌ورا به‌عنوان پاک‌کننده آرایش با ساختاری غیرچرب همه آلودگی‌های پوست را برطرف و سبب نرمی و حس آرامش در پوست می‌شود.

التیام‌بخش و مغذی

شیر‌پاک‌کن نوکس

پوست صورت حین پاک‌سازی و حتی استفاده از محصولات پاک‌کننده نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا خشک شدن آن به حداقل رسیده و لطافت آن حفظ شود، به‌همین دلیل معمولا محصولاتی که حاوی مرطوب‌کننده هستند برای پاک کردن آرایش از روی صورت در طول روز بسیار مناسب‌ترند. بنابراین شیرپاک‌کن مرطوب‌کننده و مغذی نوکس همراه با عوامل التیام‌بخش و ضد‌التهاب، برای مصرف روی صورت، دور چشم و لب و پوست‌های نرمال تا خشک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

اکسیژن‌رسانی کنید

شیرپاک‌کن 2 در یک

شما می‌توانید برنامه مراقبت روزانه از پوست خود را به محصول اکسیژن‌رسان و پاک‌کننده آرایش گلینیک بسپارید، چون قرار است با حذف آلودگی ناشی از محیط و محصولات آرایشی از پوست، سال‌های زیادی به عمر جوانی و شادابی آن بیفزاید، آن‌هم با شیرپاک‌کن حرفه‌ای گلینیک که بدون نیاز به آبکشی آرایش صورت و چشم‌ها را حتی از پوست‌های حساس و فوق حساس پاک و با اکسیژن‌رسانی شفافیت آن را دو چندان می‌کند.

شیرپاک‌کن گل رز

شیرپاک‌کن کاسمکولوژی

شیرپاک‌کن حاوی عصاره گل رز به سرعت و به‌راحتی آرایش را از روی پوست پاک می‌کند و بافت کرمی سفید و یکدست آن در پوست حالتی خوشایند و آرامش‌بخش ایجاد می‌کند. این شیرپاک‌کن فوق‌العاده سبک بدون ایجاد حسی ناخوشایند بقایای آلودگی را از روی پوست برداشته و خنکی و عطر ویژه‌ای به آن می‌بخشد. پس پنبه را به شیر آغشته کرده و آن را روی پوست به‌صورت دورانی بمالید. البته از این محصول برای پاک کردن چشم‌ها استفاده نکنید.

محافظ و شفاف‌کننده

شیر پاک‌کن ملایم

شیر‌پاک‌کن آون یعنی همان پاک‌کننده مغذی با ساختار ابریشمی که برای تمیز کردن پوست از آلودگی‌ها و مواد آرایشی تولید و برای پوست نرمال، خشک و حتی خیلی خشک صورت، دورچشم و گردن بسیار مناسب است. این محصول همچنین آبرسانی ایده‌آل با اثر ضدچروک با داشتن هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان و محافظت‌کننده با داشتن ویتامینE برای پوست محسوب می‌شود. از طرفی با تامین املاح موردنیاز پوست جهت شفافیت و شادابی موجب زیبایی و جوانی آن می‌شود.

طراوت ببخشید

شیرپاک‌کن هیدرا فرشور

پاک‌کننده از دل خواص خیار و آلوئه‌ورا برای پوست که رد‌پای آرایش را از روی صورت‌تان و تمام آلودگی‌های مزاحم را از پوست‌تان پاک می‌کند. شیرپاک‌کن گینو به‌عنوان پاک‌کننده آرایش انواع پوست‌ها، پوست را کاملا پاک و با رطوبت‌رسانی به آن تازگی و شادابی می‌بخشد. پس صبح و شب شیرپاک‌کن را کف دست‌ها بریزید و روی صورت و گردن بمالید و با حرکات دورانی سرانگشتان ماساژ دهید. سپس به آرامی باقی‌مانده آن را پاک کنید.

پاک‌کننده‌ای ابریشمی

شیرپاک کن ملایم اسنشیال

شیرپاک‌کن کرمی ملایم کامفورت زون با ساختار سبک و ابریشمی با رایحه دلپذیر گل مگنولیا و رازیانه رومی پیش روی شماست. محصولی با خاصیت ضد‌چین و چروک، روشن‌کننده، متخصص در رفع خستگی و کدری پوست با داشتن بتائین برگرفته از چغندرقند و  التیام‌بخش، نرم‌کننده و محافظ با داشتن صمغ زانتان که برای انواع پوست بسیار مناسب و ایده‌آل خواهد بود. پس خستگی مفرط و آلودگی پوست را به این شیرپاک‌کن فاقد پارابن و سیلیکون و بدون رنگ و روغن‌های مصنوعی بسپارید.

ترکیب رطوبت و طراوت

شیرپاک‌کن استادرم

ترکیب همه این مواد یعنی گلیسیرین‌، روغن‌های زیتون، بادام و نارگیل در یک محصول، روزانه یک پاک‌سازی حرفه‌ای و رطوبتی بادوام به پوست صورت هدیه می‌کند. پاک‌کننده صورت و آرایش استادرم آرایش و آلودگی‌ها را با ملایمت پاک، پوست را با طراوت و البته نرم و شاداب می‌کند. این محصول که هم با پنبه و هم با آب پوست را از شر آلودگی‌ها خلاص می‌کند در آبرسانی و آماده‌سازی پوست برای ترمیم بسیار موثر عمل می‌کند.

پاک‌سازی با گل بابونه

شیرپاک کن پیورکلمیل

عادت به خوابیدن با آرایش یا پاک نکردن صورت در طول روز در مدت کوتاهی آسیب‌های غیر‌قابل جبران به پوست شما وارد می‌کند. پس برای اینکه با تخریب پوست مقابله کنید باید به فکر راهی برای برداشتن این همه آلودگی از روی پوست‌تان باشید. محصولاتی مانند این شیرپاک‌کن ایوروشه که به‌عنوان پاک‌کننده آرایش، آلودگی‌، گرد و غبار و سلول‌های مرده سطحی را بدون ایجاد خشکی از روی پوست برداشته و با خواص گل بابونه لطافت را جایگزین خشکی و ناملایمتی‌ها می‌کند.

پاک‌کننده کامل پوست و آرایش

شیرپاک‌کن لیراک

این پاک‌کننده صورتی رنگ غنی از عصاره گل رز و شکوفه گیلاس ژاپنی کاملا آرایش را پاک می‌کند و با خواص روغن بادام و دانه کتان موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. این محصول به‌طور اختصاصی مناسب پوست صورت و دور چشم و انواع پوست از خشک تا نرمال است که آلودگی و آرایش را کاملا از روی پوست شما پاک خواهد کرد. به‌علاوه اینکه ترکیبات آن با دارا بودن ویتامینE   و آنتی‌اکسیدان به حفظ اکوسیستم پوست کمک و دفاع طبیعی پوست را تقویت می‌کند.

منبع: سیب سبز

چگونه در آشپزخانه شیرپاک‌کن بسازید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ