فال وضعیت عاطفی شما تا نیمه مرداد

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین

اگر مجرد هستید انرژی‌هایی برای دور کردن شما از تجرد در تکاپو هستند. فردی از طرف یکی از بستگان به شما معرفی می‌شود که اگرچه صددرصد خواسته‌های شما را پوشش نمی‌دهد اما به‌نظر می‌رسد که می‌تواند تاحدی به آنها نزدیک شود. 

اردیبهشت

به‌نظر می‌رسد این روزها به لحاظ عاطفی باید بیشتر به خودتان و خانواده‌تان برسید. شرایط کاری باعث شده که مدتی از خودتان غافل شوید، کمتر برای همسرتان وقت بگذارید و همین شکافی بین شما و اهالی منزل ایجاد کرده. دو هفته پیش رو تا می‌توانید این دوری را جبران کنید.

خرداد

اگر نامزد دارید این روزها برایش بیشتر وقت بگذارید و از اهدافی که برای شروع یک زندگی تازه دارید برایش صحبت کنید. مراقب باشید که حرف‌های خیالی و افسانه‌ای نزنید و قول کاری که از عهده‌اش بر نمی‌آیید را به او ندهید.

تیر

چیزی شبیه شکست عاطفی انتظارتان را می‌کشد. این اتفاق ممکن است به‌زودی در یک ماه پیش رو سراغ‌تان نیاید اما زمینه آن در همین ماه به‌وجود می‌آید. شاید بتوانید از بروز آن پیشگیری کنید. روابط‌ عاطفی‌تان را در چارچوب‌های استاندارد طبقه‌بندی کنید. هرگز نخواهید دیگران به‌خاطر شما خودشان را عوض کنند.

مرداد

اعضای خانواده به شما خیلی اهمیت می‌دهند و عاشقانه شما را دوست دارند اما تنهایی و خلوتی که برای خود فراهم کردید موجب شده محبت اعضای خانواده و دوستان‌تان آن‌طور که باید نباشد. کمی از لاک تنهایی‌تان بیرون بیایید. روزهای سختی به‌زودی تمام می‌شود.

شهریور

دست از لجاجت بردارید، وضعیتی که پیش گرفته‌اید تنها رابطه شما و نامزدتان را به بن‌بست می‌کشاند. اگر قدرت تصمیم‌گیری ندارید بی‌جهت با تصمیم‌گیری نادرست و احساساتی زندگی‌تان را خراب نکنید. فردی مثل مادر یا خاله‌تان می‌تواند کمک‌های خوبی به شما بدهد.

مهر

اختلاف‌نظری که با همسرتان دارید را باید زودتر حل کنید. ماندن در این وضعیت را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم. او را به رستوران دعوت کنید کمی پیاده‌روی کنید و مشکل‌تان را مستقیم با او در میان بگذارید. فراموش نکنید که او نزدیک‌ترین فرد به شماست.

آبان

دست از لجاجت بردارید برای آنکه بتوانید همسرتان را قانع کنید نباید از زور استفاده کنید. این روزها شما کمتر با همسرتان حرف می‌زنید و بیشتر عمل‌گرا شده‌اید همین موضوع باعث شده که سوءتفاهم‌های زیادی پیش‌روی‌تان قرار بگیرد. 

آذر

اگر متاهل هستید بهترین شرایط را به لحاظ عاطفی پیش رو خواهید داشت. انرژی مثبت در خانه‌تان زیاد شده و این موضوع همراهی و همدلی شما را برای زندگی بین شما و همسرتان زیاد کرده. 

دی

این روزها در موقعیت بسیار مطلوبی به‌سر می‌برید. خبر خوبی به‌زودی به شما می‌رسد که تا مدت‌ها به‌خاطر آن شادی مهمان خانه‌تان می‌شود. یکی از دوستان قدیمی‌تان را ملاقات کرده و خاطرات خوب و خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

بهمن

یکی از اقوام نزدیک‌تان قصد دارد از همسرش جدا شود و روی کمک شما حساب می‌کند. اگر می‌خواهید در این موقعیت همراهش باشید دست از نصحیت بردارید. سعی کنید کاملا حساب‌شده از او مراقبت کنید تا موجب دوری و جدایی‌اش از شما و خانواده‌تان نشود. 

اسفند

دست از این جدیت و سماجتی که برای خوب پیش رفتن کارها دارید، بردارید. خیلی خوب است که به قاعده و برنامه‌ریزی شده زندگی کنید اما به‌نظر می‌رسد جدیتی که این روزها در زندگی دارید فقط اعضای خانواده و عزیزان‌تان را دلزده و خسته کرده است.

منبع: مجله سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ