فال وضعیت مالی شما تا نیمه مرداد

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین

پولی که به یکی از دوستان‌تان قرض داده بودید و قرار بود اول ماه از او پس بگیرید این ماه به دست‌تان نمی‌رسد. یک پروژه کاری به شما پیشنهاد می‌شود که اگرچه وقت چندانی از شما نمی‌گیرد و با قراردادی چشم‌نواز سراغ‌تان می‌آید اما درنهایت پول خوبی هم به‌همراه ندارد. قبول کردن یا نکردنش خیلی تفاوتی به حال‌تان ندارد.

اردیبهشت

اگرچه وضعیت مالی‌تان در روزهای آینده تغییری نمی‌کند اما دنیا به کام‌تان است. پاداش و هدیه‌ای نقدی و غیرمنتظره شرایط را به نفع شما می‌کند. با وجود این در دو هفته آینده شرایط سخت و خسته‌کننده‌ای را در محیط کارتان تجربه خواهید کرد.

خرداد

بد نیست کمی از ولخرجی دست بردارید و مقتصدانه برای حقوق‌تان تصمیم بگیرید. حتی شده مبلغ اندکی از حقوق‌تان را پس‌انداز کنید و به هیچ عنوان سراغ آن نروید. این پس‌انداز اقتدار شما در زندگی را در لحظه بزنگاه نشان می‌دهد.

تیر

خرابی دستگاهی برقی در خانه این هفته خرج روی دست‌تان می‌گذارد. از طرفی چیزی شبیه ترکیدی لوله آب این روزها حسابی کلافه‌تان می‌کند. مجبورید چند روزی حضور کارگران برای تعویض لوله شکسته را تحمل کنید.

مرداد

چند ماه گذشته به لحاظ مالی تحت‌فشار بودید. خوشبختانه از این ماه دوباره همه چیز روی غلتک می‌افتد. چند پروژه کوچک سراغ‌تان می‌آید که باوجود میل زیادی که برای پذیرفتن آنها دارید امکانش را پیدا نمی‌کنید.

شهریور

چند قسط عقب‌‌افتاده دارید و همین موضوع کمی فکرتان را به خود مشغول کرده. اوضاع کاری‌تان اگرچه طبق روال است اما بحران‌های مالی چند ماه گذشته کار را خراب می‌کند. دور قرض گرفتن را خط بکشید. به‌زودی برای اوقات خالی‌تان دنبال کار دوم می‌گردید.

مهر

 

این ماه به‌خاطر کم‌کاری ازسوی مدیر ارشد اداره‌تان توبیخ می‌شوید. درگیری‌هایی که در محیط کار دارید تحمل محیط کار را برای‌تان دشوار کرده. باید زودتر دست به کار شوید و مشکلاتی که مدت‌هاست ذهن‌تان را به خود مشغول کرده یکی‌یکی برطرف کنید.

آبان

از نظر مالی در وضعیت باثباتی به‌سر می‌برید، اما اهمال‌کاری بعضی کارکنان‌تان این ماه شما را به دردسر می‌اندازد. تا می‌توانید روی کارتان تمرکز کنید. میزان جدیت خود را در کار افزایش دهید.

آذر

این ماه در کنار هزینه‌های جاری منزل باید  مبلغی را به‌خاطر تصادفی که کردید کنار بگذارید. باید بیشتر از ماه دیگری در روزهای پیش رو صرفه‌جویی کنید. اگر قصد خرید لباس فصل داشتید آن را به شهریور ماه موکول کنید.

دی

به لحاظ مالی وضعیت پرثباتی دارید. فعالیت کوچکی که شروع کردید خیلی زود به ثمر می‌رسد آن را ادامه دهید. یکی، دو پیشنهاد کاری به واسطه این فعالیت‌ برای‌تان فراهم می‌شود که یکی از آنها موقعیت بسیار بهتری دارد. سعی کنید حساب شده تصمیم بگیرید.

بهمن

اگر تصمیم دارید خودرو بخرید کمی دست نگه دارید به‌نظر می‌رسد در ماه‌های آینده شرایط مساعدتری برای خرید خودرو خواهید داشت. به احتمال زیاد امسال یک اسباب‌کشی پیش رو دارید پس خودتان را برای کار آماده کنید.

اسفند

به لحاظ مالی اوضاع معتدلی دارید بهتر است از این ماه روند پس‌اندازها را جدی بگیرید. در ماه‌های پیش رو سفری خانواده خواهید داشت که بخش زیادی از پس‌اندازتان را صرف آن خواهید کرد.

منبع: مجله سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ