فال وضعیت مالی شما تا پایان مرداد

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد..........

فروردین

مبلغی که سال‌ها پیش  به همکارتان قرض داده بودید در این روزها پس می‌گیرید. اگر‌چه این پول را فراموش کرده بودید و خیلی به پس گرفتن آن فکر نمی‌کردید اما می‌توانید روی آن برای پس‌انداز و ایجاد تنوع در دکور خانه استفاده کنید. این ماه تغییر محیط زندگی در طالع‌تان آمده.

اردیبهشت

چند سال است که به‌طور پیوسته مشغول کار در یک حوزه هستید و تلاش می‌کنید تا اوضاع مالی خانواده را بهتر کنید اما نتیجه قابل‌قبولی نمی‌گیرید. اگر احساس می‌کنید از این راه به نتیجه نمی‌رسید وقت‌تان را بیشتر از این صرف آن نکنید. راه دیگری را امتحان کنید.

خرداد

ایده یک کار جدید از طرف یکی از آشنایان قدیمی با شما مطرح می‌شود. این کار می‌تواند وضعیت‌ مالی شما را از این رو به آن رو کند. از طرفی با قبول این پروژه مجبور می‌شوید بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌‌های شغلی‌تان را کم کنید.

تیر

به‌خاطر پرداخت نامنظم شارژ با یکی از همسایه‌ها جر‌و‌بحث می‌کنید. باید کمی شجاعت و جسارت به خرج دهید و فرصت‌های خوب را در آسمان بقاپید.  به‌زودی فرصت شغلی مناسب با حقوق قابل‌توجهی به شما پیشنهاد می‌شود یا سرمایه مالی از طریقی به شما می‌رسد.

مرداد

اواخر این ماه به لحاظ مالی دچار مشکل می‌شوید. هزینه‌ای از پیش تعیین نشده به خانواده تحمیل می‌شود که برنامه‌ریزی مالی شما را دستخوش تغییر قرار می‌دهد. احتمالا آخر ماه مجبور می‌شوید از یکی از دوستان‌ خانوادگی‌تان پول قرض کنید.

شهریور

وسواس پولدار شدن دیوانه‌تان کرده و بی‌وقفه کار می‌کنید و تمام برنامه‌های زندگی را براساس کار نظم داده‌اید. به‌زودی دچار بحران روحی بزرگی می‌شوید. افراط و تفریط همیشه کار دست‌تان می‌دهد. کمی حساب‌شده قدم بردارید.

مهر

این ماه ‌صاحب خودرو می‌شوید یا حواله‌ای که بتوانید با آن در آینده نزدیک خودرو تهیه کنید را خریداری می‌کنید. اگر کار آزاد می‌کنید این ماه تا می‌توانید برنامه‌ها و پروژه‌های جدید را بپذیرید تا بتوانید روی خروجی مالی آن برای نیمه اول سال‌97 استفاده کنید.

آبان

این ماه زمین و زمان دست به دست هم دادند تا شما به لحاظ مالی در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرید. همه انرژی‌ها با شما همسو هستند بنابراین پروژه‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شوند را روی هوا بقاپید. در این ماه دست به سنگ بزنید به پول  تبدیل می‌شود. پس مراقب فرصت‌های شغلی‌ای که چشم به راه‌تان قرار می‌گیرد، باشید.

آذر

یکی از نزدیکان‌تان بهره‌های مالی زیادی از حضور شما می‌برد، به او کمک کنید اما برنامه‌های کاری‌تان را با او قطع کنید‌ و برای طولانی‌مدت به این کار ادامه ندهید. تغییرات مالی پیش رو دارید و نوسانی در کارتان تجربه می‌کنید که کمی روند زندگی‌ و برنامه‌های کاری‌تان را دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

دی

کمی مراقب باشید، در دو هفته ابتدایی ماه احتمال دارد یک رسید بانکی، حواله یا عابربانک خود را گم کنید. حواس‌تان به اوراق مالی و شغلی‌تان باشد. صاحبخانه با شما تماس خواهد گرفت و برای تمدید قرار خانه رقمی غیرمنطقی را پیشنهاد می‌کند.

بهمن

در روزهای آینده پروژه‌ای از طرف یکی از همکاران‌تان به شما پیشنهاد می‌شود، آن را نپذیرید. نوسان‌هایی که در دو هفته پایانی مرداد وجود دارد اجازه نمی‌د‌هد تا تغییرات مثبتی بر خروجی مالی و حقوق‌ ماهانه‌تان ایجاد کنید.

اسفند

اگر فعالیت‌های مالی وسیع دارید باید کمی محتاط‌تر عمل کنید. یک شروع ناقص و بدون برنامه‌ریزی می‌تواند یک سال پردرسر و بحرانی  را برای‌تان رقم بزند. اگر بیکارید این ماه پیشنهاد‌های زیادی درباره کار و پروژه‌های تبلیغاتی خواهید داشت که اگر‌چه با تخصص شما همسو نیست اما حتما آن را بپذیرید.

منبع: مجله سیب سبز

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ