فال وضعیت خانوادگی شما تا پایان مرداد ماه

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد....

فروردین

اگر مجرد هستید این ماه بهترین فرصت برای بازیابی رابطه‌های ازدست رفته است. اگر متاهل هستید برای خانواده خود و همسرتان بیشتر زمان بگذارید. همسرتان در این ماه رازی هیجان‌انگیز را برای‌تان فاش می‌کند.

اردیبهشت

این روزها ملاقات‌های زیادی دارید. از اعضای خانواده و دوستان‌تان هدیه‌های زیادی می‌گیرید. یک خبر سفری تفریحی به یکی از کشورهای همسایه در ماه شهریور را خواهید شنید. کدورتی که بین شما و دوست قدیمی‌تان وجود داشت در این ماه برطرف می‌شود.

خرداد

پیوندهای خانوادگی‌ را باید بازسازی کنید. روابط شما با مادر همسرتان کمرنگ شده و این مسئله موجب شده تا افکار منفی و مناسب ذهن همسرتان را درگیر کند. این روزها برای انتخاب اتومبیل کمی دلواپسی و نگرانی دارید.

تیر

به‌زودی قرار است عضو جدیدی به خانواده‌‌تان اضافه شود. این عضو ممکن است خبر تولد نوزاد ‌یکی از اقوام نزدیک‌تان باشد. برخی خاطرات قدیمی تلخ که اعضای خانواده‌تان را به‌هم می‌ریزد این هفته دوباره مرور می‌شود و برخی کدورت‌ها را زنده می‌کند.

مرداد

کمبود عاطفی که این روزها تجربه می‌کنید کمی کلافه‌تان کرده. فرصتی برای آشتی با دوستی قدیمی که با او مدت‌هاست قطع رابطه کرده‌اید، پیش می‌آید اما شما به‌راحتی این فرصت را از‌دست می‌دهید. اگر مجرد هستید این هفته به‌جای شرکت در مهمانی‌ها و برنامه‌های هفتگی که با دوستان‌تان دارید برای پدر و مادرتان وقت بگذارید.

شهریور

اگر مجرد هستید این ماه دست رد به سینه تمام جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی که دعوت می‌شوید، نزنید. در این ماه می‌توانید فردی را که سال‌هاست منتظرش بودید پیدا کنید و بالاخره توجه او را به خود جلب کنید. کمی جدی‌تر با زندگی مواجه شوید و شعار «لحظه‌ را غنیمت دان» را فراموش کنید. روی پدر و مادرتان بیشتر حساب کنید.

مهر

اگر متاهل هستید و تصمیم دارید عضو جدیدی را به خانواده دو نفره‌تان اضافه کنید، این ماه فرصت خوبی برای تصمیم‌گیری است. این روزها حال و هوای روابط عاشقانه با همسرتان در شرایط مطلوبی است و به لحاظ عاطفی هماهنگی و همفکری زیادی در شما وجود دارد.

آبان

برای یکی از اعضای نزدیک خانواده سفری تفریحی به یکی از کشورهای همسایه پیش می‌آید و شما در 10روز آینده سوغاتی‌ قابل‌توجهی هدیه می‌گیرید. دید و بازدیدهای زیادی انتظار شما را می‌کشد. خودتان را برای یک هفته پر از رفت‌و‌آمد  آماده کنید.

آذر

تا وقتی از پذیرش تعهد فراری باشید، نمی‌توانید فرد موفقی در جامعه باشید. باید قبول کنید که تهعد و احساس مسئولیت بخشی از شخصیت‌تان شود. به قول‌هایی که در این ماه به دوستان و خانواده‌تان می‌دهید پایبند باشید.

دی

این هفته به خلوت بیشتری احتیاج دارید. حوصله جمع را ندارید ‌و این موضوع موجب بروز سوءتفاهم‌هایی بین شما و شریک زندگی‌تان می‌شود. اگر مجرد هستید رابطه شما با مادرتان در سایه قرار می‌گیرد.

بهمن

این روزها فرصت دارید با افراد مختلفی ملاقات کنید این به‌نفع شماست، مخصوصا این روزها که اوضاع مناسبی به لحاظ مالی ندارید. این رفت‌و‌آمدها برای خانواده دلگرم‌کننده است.

اسفند

اختلاف‌نظری که درباره ازدواج خواهرتان وجود دارد کمی خانواده را دچار تنش کرده است. از دخالت در امور او به‌شدت خودداری کنید. مشاجره‌های نه‌چندان جدی با همسرتان خواهید داشت و بار زیادی را به لحاظ عاطفی به دوش خواهید کشید.

منبع: مجله سیب سبز

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ