ورزشکاران و هنرمندان چپ دست ایرانی را بشناسید

faateme1366
چپ دست‌ها که ۱۰ درصد افراد جامعه را تشکیل می‌دهند و براساس تحقیقات علمی انجام شده چپ دست‌ها دارای هوش بالاتر نسبت به عموم جامعه هستند.

فرزانه سادات معصومیان – دبیر انجمن چپ دستان ایرانی هدف، راه اندازی این مجوعه را شناسایی و پرورش استعدادهای افراد چپ دست در جامعه که تا حدودی مغفول مانده است، بیان کرد.

وی افزود: این مجوعه با ایجاد دید صحیح به مقوله چپ دستی و هم افزایی توان و استعداد افراد مختلف جامعه اعم از راست دست و چپ قصد دارد نسبت به آگاهی توانمندی‌های این گروه قدم‌های موثر بردارد.

به گفته دبیر انجمن چپ دستان ایران، تلاش این انجمن هرگز یک مبارزه اجتماعی نیست، بلکه تغییر نگاه همراه با لطف از طرف همه ایرانیان به سوی یک قانون مدون برای چپ دستهاست و اینکه به مسئولان و قانون گذاران اعلام کنیم چپ دست‌ها که 10 درصد افراد جامعه را تشکیل می‌دهند بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته و با آموزش صحیح، مشاوره و حمایت سهم بیشتری در کشور داشته باشند و این گروه براساس تحقیقات علمی انجام شده دارای متوسط هوشی بالاتر نسبت به عموم جامعه هستند.

وی بیان داشت: لذا انجمن چپ دستان ایرانی ضمن انجام فعالیت‌هایی برای معرفی بهتر این گروه اقدام به برگزاری نخستین نشست چپ دستان ایرانی در سالن سینمایی پردیس ملت در تاریخ 22 مرداد می‌کند تا در این گردهمایی تاکید دوباره ای داشته باشیم بر اعلان توانمندی‌ نیازها و خواسته‌های این گروه؛ زیرا تعداد قابل توجه ای از جامعه هنرمندان و ورزشکاران افراد موفقی را می‌شناسیم که چپ دست هستند، همچون زیبا بروفه، بهنوش بختیاری، لاله اسکندری، هانیه توسلی، حامد کمیلی، مهران غفوریان و در میان ورزشکاران نیز فرهاد قائمی، نوشاد عالمیان، گلنوش سبقت الهی، ندا شهسواری، کریم باقری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهرداد معدنچی، میثم منیعی و محسن خلیلی از جمله افراد هستند.

دبیر انجمن چپ دستان ایران با اشاره به اینکه انجمن چپ دست‌های ایرانی به همت موسسه فرهنگی هنری ترنم اندیشه روشن با مجور رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با ثبت نهایی به عنوان یک نهاد مردمی از سال 93 شروع به کار کرده است، افزود: این نشست نخستین نشست چپ دستان در سطح بین المللی خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ