پیشنهاد برای اینکه بدون دوش گرفتن تمیز و آراسته به نظر برسید؟

zahra
بدون استحمام روزانه هم می‌شود پاک و شاداب به نظر رسید

خیلی از ما حتی تصور دوش نگرفتن را نمی‌توانیم بکنیم چون شاید هیچ‌وقت به آسیب‌های آن فکر نکرده‌ایم. پس اگر تصمیم خود را برای یک تغییر بزرگ گرفته‌اید در این قسمت با پیشنهادهای جالب به شما خواهیم گفت که بدون استحمام روزانه هم می‌شود پاک و شاداب به نظر رسید:
01 حتما پیش از رفتن به تختخواب آرایش خود را پاک و صورت‌تان را بشویید. در این صورت منافذ پوست هنگام خواب استراحت کرده و صبح با صورتی شاداب و سرزنده از خواب بیدار می‌شوید.
02 هر روز صبح بعد از بیدار شدن لباس زیر تازه‌ای بر تن کنید.
03 با یک حوله یا دستمال مرطوب زیر بغل، کشاله‌های ران و گردن و قفسه سینه خود را پاک کنید.
04 از روشن‌کننده روی پوست صورت خود استفاده کنید تا این درخشندگی روی صورت‌تان تثبیت شود.
05 حتما هر روز از دئودورانت روی پوست تمیز خود استفاده کنید. البته محصولاتی که رد سفید روی لباس شما باقی نمی‌گذارند. از طرفی در انتخاب بوی آن دقت کنید تا در ترکیب با بوی بدن رایحه‌ای نرمال و خنک داشته باشد.
06 از لباس‌هایی با پارچه‌های نخی و الیاف طبیعی برای پوشیدن به‌‌ویژه در فصل تابستان استفاده کنید. چون ترکیب عرق با لباس‌هایی از جنس‌های پلی‌استر یا نایلونی بسیار آزاردهنده خواهد بود، حتی اگر هر روز دوش بگیرید.
07 موهای زائد زیر بغل خود را به هر روشی که معمولا از آن استفاده می‌کنید از بین ببرید.
08 از شامپوهای خشک به شکل پودر برای شستن موها استفاده کنید یا به موهای خود پودربچه بزنید با این شیوه موهای شما مدت بیشتری تمیز، صاف و خوشبو باقی خواهد ماند. 
09 اگر موهایی چندان خشک و زبر ندارید، استفاده از نرم‌کننده‌های مو را به حداقل برسانید، چون مصرف مداوم آنها موهای شما را چرب خواهد کرد.
10 با سرکه سیب طبیعی بوی بد را برای همیشه از زیر بغل‌های خود دور کنید،‌ چون این سرکه در مدت کوتاهی به‌طور طبیعی بوی عرق شما را از بین خواهد برد.

۶ دلیل محکم که چرا نباید هر روز حمام کنید!

مفیدترین زمان و روش دوش گرفتن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ