1+9 مدل آرایش پاییزه

لابد شما هم به‌عنوان یک خانم دوست دارید طبق شیک ترین و جدیدترین اتفاقات روز آرایش کنید و در مهمانی‌های زنانه و دوستانه حاضر شوید. مسلما هر چهره‌ای آرایش و گریم خاصی را می‌طلبد اما اینکه بخواهید مثل زمان مادربزرگ‌تان آرایش کنید، چندان جذاب نخواهد بود. شاید بهترین راه این است که از مد سال خبر داشته باشید و آن را با ویژگی‌های چهره خود منطبق کنید. اوایل پاییز است و بهتر است هر چه زودتر برای اینکه طبق مد باشید، دست بجنبانید. ما در این مطلب طبق آخرین مد روز، پیشنهادات آرایشی برای‌تان داریم که می‌توانید براساس سلیقه و روش خودتان آنها را انتخاب کنید.

چطور خط چشم بکشید؟

در این فصل احتمالا بر اثر سرما یا خواب‌آلودگی، چشم‌های‌تان پف کرده و خسته به نظر می‌رسند. خط چشم کامل و از بیرون برای پلک بالا، چشم‌های شما را بیدارتر و درشت‌تر نشان می‌دهند. استفاده از کاورهای خیلی روشن و سفید را کنار بگذارید که صورت‌تان را یخ زده نشان می‌دهد. بقیه رنگ‌های پالت آرایش خود را خنثی انتخاب کنید تا چشم‌های‌تان بیشتر بدرخشند. البته استفاده از سایه‌های تن طلایی و خاکستری درخشان برای مهمانی‌ها، چشم‌های‌تان را گرم و جذاب نشان خواهد داد.

برای دورهمی‌های دوستانه

نوعی آرایش برای مهمانی عصر یا محیط‌های کمتر رسمی، استفاده از مداد چشم‌سیاه برای گوشه خارجی پلک بالا و پایین و گوشه داخلی چشم‌ها به‌طوری‌که این دو خط به‌هم پیوسته نباشد. این می‌تواند چشمان شما را بیدارتر و هوشیارتر نشان دهد. اگر بعد از کار به مهمانی دورهمی دعوتید، می‌توانید به سرعت این آرایش را برای چشم‌های‌تان انجام دهید.

سراغ مسی ها بروید

لابد می‌دانید که استفاده از رنگ های گرم در پاییز یک انتخاب هوشمندانه است. خط‌چشم مشکی همراه با سایه مسی و دودی در تمام قسمت‌های چشم می‌تواند به صورت‌تان روح بدهد. اگر چشم‌های‌تان را متالیک آرایش می‌کنید، رژگونه و رژلب ملایم هلویی تکمیل‌کننده آرایش شماست.

رژگونه هلویی بخرید

در این فصل بهتر است به صورت خود روح بدهید و از رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنید. رژلب‌های با رنگ تُن نارنجی، عنابی و شکلاتی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. اگرچه رنگ‌های تیره مثل عنابی و جگری مد است اما اگر می‌خواهید برای محیط کار یا دانشگاه آرایش ملایمی داشته باشید، یک رژلب با رنگ نارنجی کمرنگ و کمی رنگ دادن به صورت‌تان با رژگونه هلویی می‌تواند سرمای پاییز را از صورت‌تان بگیرد. گاهی اوقات رنگ قرمز زرشکی و آلبالویی را هم برای رژ امتحان کنید. هرچه لب‌های‌تان رنگ تیره‌تر باشد، بیشتر مناسب مهمانی شب است.

چشم‌های دو رنگ اما یک‌رنگ

سایه دو رنگ می‌تواند در ترکیب با رنگ مو خیلی جذاب و جدید باشد. برای پاییز می‌توانید سایه پلک بالا را طلایی، مسی، آجری روشن و سایه پلک پایین را دودی، خاکستری یا سیاه انتخاب کنید. این آرایش با موهای قهوه‌ای تیره چهره شما را آن‌قدر گرم می‌کند که سرمای پاییز را فراموش می‌کنید.

از ابروها غافل نشوید

داشتن ابروهای پر با حالت طبیعی یکی از مهم‌ترین مدهای امسال است که اتفاقا در فصل پاییز خیلی بیشتر به کارتان می‌آید. با داشتن ابروهای پر که رنگ و حالت طبیعی خود را دارد چهره‌تان به اندازه کافی گرم خواهد بود. امسال ابروهای تیره مد است؛ پیشنهاد می‌کنیم ابروهای مشکی یا قهوه‌ای تیره خود را حفظ کنید. کافی است کمی ابروهای طبیعی خود را مرتب و تمیز کنید تا جذاب و به مد باشید.

رژگونه‌های فانتزی بزنید

در این فصل رژگونه خیلی می‌تواند به آرایش‌تان کمک کند، پس مطابق با رنگ آرایش‌تان رژگونه انتخاب کنید؛ آجری و رنگ‌های شبیه آن می‌تواند کمک بزرگی برای صورت‌تان باشد. اگر کمی جسارت بیشتری داشته باشید، رنگ‌های تیره‌تر مثل صورتی یا حتی قرمز روشن می‌تواند جذاب باشد. رنگ‌های فانتزی‌تر را امتحان کنید.

از براق بودن نترسید

از آرایش براق نترسید؛ امسال آرایش طبیعی بدون کرم‌پودرهای سنگین مد است. پس برای جلوه بیشتر صورت‌تان بهتر است از سایه و رژلب براق استفاده کنید. برای حضور در مهمانی‌های رسمی یا عروسی، حتما از سایه‌های رنگی فانتزی و براق با رژلب‌های ست استفاده کنید. برای این آرایش نیازی نیست خط چشم‌های آنچنانی داشته باشید؛ یک ریمل حجم‌دهنده کافی است. برق‌لب را هم فراموش نکنید.

رنگ‌های پاستلی انتخاب کنید

رنگ‌های پاستلی، از سبز و صورتی و رزگلد تا خاکستری و قرمز همگی مد رنگ موی امسال است، اما برای پاییز پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنید. قهوه‌ای تیره، کاراملی و اسپرسو جایگاه ویژه‌ای در مد رنگ موی امسال دارند؛ خصوصا برای کسانی که صورت بسیار روشن یا پوست زرد و بی‌حال دارند. اگر پوست تیره‌تر دارید، می‌توانید بلوند شنی یا بلوند سفید را امتحان کنید. قهوه‌ای تیره که بیس قرمز دارد چهره شما را پاییزی می‌کند.

بهترین مدل مو را بشناسید

درست مثل آرایش ساده امسال، مدل موی امسال هم خیلی راحت و سریع درست می‌شود و دیگر خبری از مدل‌های عجیب و زمان‌بر نیست. امسال موهای کوتاه و جذاب، بیشتر از موی بلند مد است. کوین مانکوسو، طراح زیبایی مو، چند مدل ساده مثل مدل گوجه‌ای پایین سر، دم‌اسبی با پوش بالای سر، اتوشده به حالت مواج و مصری کوتاه را از مدهای پاییز امسال می‌داند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی رسمی یا عروسی شرکت کنید، شینیون شل و نه چندان سفت و سخت پایین سر که خیلی ساده است هم از مدهای جذاب برای موهای شماست.

منبع: سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ