معجزه لاغری با یک افزودنی به قهوه!

faateme1366
اگر از دوستداران نوشیدن قهوه هستید می‌توانید از این نوشیدنی خوش طعم و پرطرفدار به عنوان مکمل لاغری استفاده کنید.

یکی از کارآفرینان دره سیلیکون در سفر به کشور تبت با مصرف یک نوشیدنی سنتی که درمیان اهالی آن منطقه شهرت دارد به ترکیب جدیدی از نوشیدنی با خاصیت لاغری دست یافته است.

نوشیدنی او شامل قهوه عادی و افزودن مقداری کره حیوانی است که سبب لاغری و کاهش وزن در افراد می‌شود.

این روز‌ها در جهان گونه‌های مختلفی از قهوه وجود دارد که برخی از آن‌ها صنعتی است، اما عده زیادی از مردم تهیه قهوه خانگی را ترجیح می‌دهند.

برای لاغری با استفاده از قهوه کافی است مقداری کره به لیوان نوشیدنی خانگی خود اضافه کنید و پس از حل شدن کامل کره آن را بنوشید.

براساس پژوهش‌ها از جمله مزایای این نوشیدنی کاهش چشمگیر وزن، افزایش انرژی و تمرکز ذهنی است.

آقای دیوی اسپری (Dave Asprey) از این ایده برای راه اندازی یک کسب و کار استفاده کرده و اکنون دربسیاری از کشور‌های جهان نوشیدنی قهوه به همراه کره طرفداران فراوان دارد.

بسیاری از افرادی که از گرفتن رژیم‌های لاغری نتیجه نگرفته و یا نمی‌خواهند برای ساعت‌های طولانی گرسنه بمانند با استفاده از این روش در مدت کوتاهی وزن کم کرده اند.

به جز کره از روغن نارگیل خوراکی نیز می‌توانید برای تهیه نوشیدنی چربی سوز استفاده کنید.

کارشناسان بهترین زمان مصرف نوشیدنی قهوه لاغری را به همراه صبحانه می‌دانند، روغن موجود در قهوه به سرعت توسط کبد شکسته می‌شود وانرژی بالایی تولید می‌کند که سبب افزایش سوخت و سازبدن می‌شود.

با وجود تمامی مزایای درمانی قهوه با کره، دانشمندان به افراد توصیه می‌کنند برای حفظ تناسب اندام و لاغری، ورزش و تحرک مناسب داشته، مواد غذایی سالم حاوی میوه وسبزی‌های تازه مصرف کنند، خودداری از مصرف بیش از اندازه مواد شیرین و پرچرب، کنترل استرس و مصرف نکردن مواد دخانی نیز از جمله دیگر راه‌های حفظ تناسب اندام است.

افراد مبتلا به چربی خون بالا برای مصرف قهوه به همراه کره با پزشک متخصص قلب مشاوره انجام دهند و با نظر او این نوشیدنی را مصرف کنند.

با استمرار در مصرف قهوه با کره حیوانی یا روغن نارگیل طی بازه زمانی کوتاهی به وزن مطلوب خود دست می‌یابید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ