آموزشی مهم برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان

faateme1366
دبیر انجمن روماتولوژی ایران، از آموزش بیماران مبتلا به پوکی استخوان و ارائه اطلاعاتی در خصوص این بیماری در زمان برگزاری کنگره سالیانه روماتولوژی ایران خبر داد.

دکتر محسن سروش با اشاره به برگزاری کنگره سالیانه روماتولوژی ایران گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی، جلسه آموزش بیماران مبتلا به پوکی استخوان توسط اساتید فوق تخصص روماتولوژی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش انجمن علمی روماتولوژی ایران،وی با اشاره به برگزاری یازدهمین کنگره روماتولوژی ایران در روزهای سوم تا پنجم آبان ماه در مرکز همایش های سازمان اسناد کتابخانه ملی، افزود: کلاس آموزشی برای بیماران پوکی استخوان، روز پنج شنبه چهارم آبان ماه از ساعت 16 تا 18 به صورت رایگان برگزار می شود.

سروش به مباحث این کلاس آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با مبتلایان به پوکی استخوان، آموزش مراقبت های ویژه از بیماری، تغذیه و ورزش مناسب برای این بیماران از موضوعات مورد بحث در این کلاس آموزشی است.

دبیر انجمن روماتولوژی ایران، اظهار کرد: همچنین در ادامه جلسه پرسش و پاسخ بیماران با اساتید فوق تخصص روماتولوژی برگزار می شود و شرکت برای عموم در این کلاس آموزشی، آزاد است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ