کدام استان بیشترین طلاق را دارد؟!

faateme1366
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز اعلام کرد:‌در حال حاضر استان‌های تهران، گیلان، قم و کرمانشاه در رتبه‌های اول تا چهارم کشور در طلاق قرار دارند و البرز رتبه پنجم طلاق درکشور را به خود اختصاص داده است.

مهدی جوهری در سومین کارگروه طلاق استان که امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: درسال 92 رتبه دوم در طلاق را داشتیم ولی طی این چند سال به رتبه پنجم رسیده‌ایم که این نشان از کارهای عملیاتی در این حوزه دارد.

وی با اشاره به آمار ازدواج طی دو سال اخیر گفت: سال ۹۴ حدود ۱۸ هزار و ۶۹۰ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده ‌و سال ۹۵‌ نیز حدود ۱۸ هزار و ۴۱۸ مورد ازدواج در البرز ثبت رسیده است‌.

جوهری اظهار کرد:‌ میزان طلاق ثبت‌ شده در البرز نیز طی سال ۹۴ حدود 6 هزار و ۸۴۴ مورد بوده که در سال‌ گذشته به هفت هزار و ۱۱۴ مورد رسیده است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: در بحث طلاق همه دستگاه‌های مرتبط ملزم به اجرای طرح‌های کیفی هستند و هیچ اغماضی در این زمینه پذیرفته نیست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1396-08-04 - 06:06 پاسخ

خدا را شکر تهران در همه چی رتبه اول را داره حتی در اختلاس و تجاوز و ..............

ناشنا

ناشنا

1396-08-04 - 06:02 پاسخ

کل جامعه دراثر بی تدبیری دچارطلاق هنوز درخوابید نمی بینیدجامعه رافسادگرفته انقدربه زنها بهای بی خردانه دادندمردها رابرده کردند هرکس پاش به دادگاه ها برسد راه طلاق یادمیگره