بررسی جامع کاشت مو و ترمیم مو

samiira
کاشت مو به پروسه ای گفته می شود که دارای سه مرحله می باشدکه در این مقاله به بررسی مراحل آن می پردازیم.

کاشت مو

کاشت مو به پروسه ای گفته می شود که دارای سه مرحله می باشد مرحل اول برداشت است که با تکنیک ها و ابزار های خاص از قسمت پشت سر یا ناحیه دهندهه مو ها را برداشت می کنند تعداد این تار موها بسته به بانک شخص مربوط می باشد یعنی اگر شخص دارای بانک موی قوی باشد بالطبع موهای بیشتری میتوان از قسمت اهدا دهنده آن برداشت کرد دومین مرحله تعبیه فولیکول ها یا همان تار  موها می باشد که باید در جایگاهی کاملا بهدشتی و ضد عفونی شده قرار گیرد اخرین مرحله و حساس ترین مرحله کاشت مو است که باید تار موها به ناحیه گیرنده انتقال یابند در کاشت مو تکنیک های و روش های متفاوتی استفاده می شود.

عکس شماره 1

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به فاکتور های متعددی بستگی دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم

بسیاری از مراکز کاشت مو قیمت های کاشت مو را پایین آورده در لحظه اول شاید فکر کنید که این پایین آمدن هزینه کاشت مو به نفع شماست ولی باید بدانید که پشت این پایین آمدن هزینه کاشت مو نادیده گرفتن مسایلی است.

یکی مسایلی که مراکز غیر مجاز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام میدهند استفاده از تکنسین هایی که جهت کاروزی شروع به کار کرده اند است و به جهت بالا بودن دستمزد پزشک فوق تخصص و انجام کاشت مو توسط او هزینه کاشت مو را پایین می آورند.

از دیگر روشهایی که مراکز غیر مجاز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام می دهند استفااده از روش های سنتی همچون کاشت مو به روش FIT  و کاشت مو به روش FUT می باشد.

مهمترین موضوعی که این مراکز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام می دهند اسفاده از وسایل و ابزار غیر استریل و درجه 2 و 3 می باشد که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد.

در پایاین باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست علی الخصوص هزینه کاشت مو که یکی از ارکان زیبایی می باشد.

ترمیم مو

ترمیم مو به تکنیکی گفته می شود که در آن نیازی به بانک موی شخص نیست یعنی از بانک موی دیگران برای فرد متقاضی استفاده می کنند ترمیم مو یکی از بهترین راههای ممکن برای زیبایی و جبران ریزش موی فرد می باشد که لایه ای شبیه سازی شده از پوست سر تهیه شده و موها روی آن کاشته می شود قدمت ترمیم مو در جهان بیش از 60 سال می باشد که روز به روز همراه با دیگر رسته ها پیشرفت کرده و به روز رسانی شده

برای بیمارانی که فاقد مو می باشد و یا موهایشان را به هر دلیلی از دست می دهند بهترین چاره و راه حا برای آن ها ترمیم مو است که با استفاده از این روش می توانند ریزش موی حاصل از بیماری خود را رفع کرده و همین امر باعث می شود که روند درمان قطعی آن ها سریع تر و کامل تر شود

عکس شماره 2

کاشت ابرو

کاشت ابرو , یکی از روشهای بحث برانگیز زیبایی شناختی است که زمانی که توسط متخصصین انجام می شود می تواند نتیجه ای موثر در بر داشته باشد. کاشت ابرو را می توان با استفاده از  دو روش FUE یا SUT انجام داد, اما مهمترین مساله این است که استفاده از این روش مستلزم تعیین دقیق محل گیرنده های مو که مسیر و زاویه رشد طرح را مشخص میکند, و همچنین طراحی زیبای ابرو است بطوری که ابروها کاملا طبیعی جلوه کند و با دیگر اجزای صورت شخص همخوانی و هارمونی داشته باشد.

اگرچه شخص ممکن است متوجه نباشد که حتی زمانی که ابروهایی پر و خوش فرم دارد, براحتی می توان تشخیص داد که آیا ابروهایش در حال نازک شدن بیش از اندازه است یا  در حال ریختن است. وقتی این مساله رخ می دهد, ظاهر صورت شما می تواند اعتماد بنفس شما را کاهش دهد.

عکس شماره 3

کاشت ریش

کاشت ریش با تکنیک fue جدیدترین و آخرین متد کاشت بوده که در سطح دنیا قابل اجرا می باشد کلیه مراحل کاشت ریش و سبیل در این روش در یک جلسه قابل انجام بوده و هیچ نیازی به جراحی ندارد روش کاشت ریش و سبیل با تکنیک fue معایب و مضرات روش کاشت ریش و سبیل fut را از بین برد است یکی از این معایب جراحی بود که در این روش وجود ندارد از مزایای روش fue می توان به بدون درد ، بدون خونریزی ، بدون بیهوشی و … نام برد . نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در روش کاشت ریش و سبیل fut برشی که در پشت سر انجام می دهند آسیب مستقیمی به ناحیه گالا می رساند که که در روش کاشت ریش و سبیل fue این طور نیست همچنین از دیگر برتری های این روش نسبت به روش fut می توان به نداشتن دوران نقاهت اشاره کرد که برای فرد متقاضی بسیار حائز اهمیت می باشد

عکس شماره 4

کلینیک کاشت موی رنسانسبنیانگذار جدید ترین روش کاشت مو (SUT) و ترمیم مو (HRT) در ایران می باشد که به شکل متمرکز در حوزه درمان ریزش مو و کاشت مو فعالیت دارد و توانسته رضایت 100% مراجعین را کسب نماید شما عزیزان می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر به صورت رایگان مشاوره شوید

آدرس: میدان ولیعصر، جنب سفارت عراق، ساختمان مینو، طبقه چهارم، واحد 402

تلفن: 02122088210
02188909050 09122115442

ارسال عکس از طریق تلگرام: 09122115442


وبسایت ها:

www.hrthair.com

www.suthair.com

www.ronesance.com

بهترین زمان برای کاشت مو در آقایان چه زمانی است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ