هزینه کاشت ابرو به چه صورت است؟

پانته آ توتونپیان
یکی از مهم ترین سوالات مخاطبین در مورد کاشت ابرو، هزینه آن است .هزینه کاشت ابرو در همه مراکز یکسان نیست و قیمت آن متغییر است.

هزینه کاشت ابرو به چه صورت است؟

یکی از مهم ترین سوالات مخاطبین در مورد کاشت ابرو، هزینه آن است .هزینه کاشت ابرو در همه مراکز یکسان نیست و قیمت آن متغییر است. متغییر بودن قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال اگر کاشت ابرو توسط روش FUE انجام شود، قیمت بر اساس گرافت هایی که مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود. اما به غیر از تعداد گرافت ها، همان طور که گفته شد عامل های دیگری از جمله هزینه پزشک، تخصص پزشک و … در تعیین میزان قیمت تاثیرگذار هستند. همچنین برخی از کلینیکها از تجهیزات مدرن استفاده میکنندکه ‎ به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا و پرداختهایی که جهت خرید این تجهیزات صورت می گیرد، هزینه کاشت مو افزایش مییابد. با این حال قیمت کاشت ابرو ممکن است بین 2 تا 4 میلیون تومان باشد اما همان طور که گفته شد این قیمت تقریبی است و ممکن است در بین مراکز مختلف متفاوت باشد. 

قیمت کاشت ابرو

بعد از کاشت مو به روش های FUT و FIT  یا ترکیبی، روش دیگری که امروز در زمینه کاشت بسیار پرطرفدار شده است، کاشت ابرو است. کاشت ابرو جز روش هایی است که خیلی از افراد راغب به انجام آن هستند چرا که دیگر خبری از دردسرهای تاتو یا کشیدن مداد برای ابروهای کم پشت نیست. اما سوال خیلی از افراد طریقه انجام و هزینه کاشت ابرو است. برخی ها فکر می کنند هزینه این روش بسیار بالا است و برخی ها هزینه کاشت را با تاتو مقایسه می کنند که این کار بسیار اشتباهی است چرا که این دو روش بسیار از یک دیگر مجزا هستند. همچنین مقایسه این دو روش به عنوان این که کدام یک می تواند گزینه بهتری باشد، کار سختی نیست چرا که کاشت ابرو حرف اول را می زند و بحث موهای طبیعی است. چه کسی می پذیرد ابروهایی با موهای طبیعی و زنده و قابل رشد که قابل اصلاح کردن، قابل تغییر فرم دادن و قابل رنگ کردن است را با یک ابروی نقاشی شده با رنگ های تاتو و هاشوری که خیلی زود در شخص ایجاد خستگی و یکنواختی می کند، عوض کند.

کاشت ابرو به چه صورت انجام می شود؟

برای کاشت ابرو از روشی که استفاده می شود، روش FUE است که در این روش موهایی که قرار است به ناحیه ابرو پیوند زده شوند را از قسمت پشت گوش برمی دارند. کاشت ابرو صرفا برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و کاشت و پیوند زدن آنها در ناحیه گیرنده ابرو در طرح های انتخاب شده توسط بیمار است.

چطور بهترین نتیجه را از کاشت ابرو دریافت کنیم؟

برای دریافت نتیجه بهتر، انجام کاشت ابرو زیر نظر یک فرد متخصص و مجرب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای همین تجرب و تخصص در کاشت ابرو حرف اول را می زند. نکته‌ای که در اجرای این عمل حائز اهمیت است که انتخاب نقاط پذیرنده و آماده‌سازی آنها برای کاشت تارهای مو است که باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی انجام شود؛ زیرا در همین مرحله است که جهت و زاویه نهایی رشد ابروها تعیین می‌شود. علاوه بر آن باید طراحی شکل ابروها از لحاظ زیبایی‌شناختی به صورتی باشد که نهایتاً ابروهایی با ظاهر کاملاً طبیعی و مطابق با ویژگی‌های سایر اجزاء صورت برای فرد ایجاد کند.

نکته!

برخی از افراد کاندید به دلیل کاهش هزینه کاشت ابرو، ترجیح می دهند تعداد گرافت های کمتری برایشان به کار برده شود، اما این کار شاید در کاهش هزینه تاثیر داشته باشد اما نتیجه نهایی، مطلوب نخواهد بود. برای همین توصیه می شود کیفیت را فدای قیمت نکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ