ضروریات اولیه برای خودرو یا کیف مسافرتی

هیچ کیت کمکهای اولیه ای، بدون دارویی برای از بین بردن درد و کاهش تب کامل نخواهد بود.

1- موچین

موچین ها بخش مهمی از هر کیت کمک های اولیه هستند. به ویژه اگر شما از پیاده روی و یا فعالیت های دیگر در فضای باز لذت می برید. امن ترین راه برای بیرون آوردن یک تراشه چوب یا چیزی مشابه از درون یک شکاف پوستی، یک موچین کاملا تمیز است. قبل و بعد از هر بار استفاده، موچین را به خوبی ضد عفونی کنید.              

2- کرم هیدروکورتیزون

برای نیش های خارش دار ناشی از گزش حشرات، دو بسته کوچک ازکرم هیدروکورتیزون 1٪ در نظر بگیرید. این استروئید موضعی موجب تسکین سریع خارش و کاهش التهاب می شود.

3- کرم های ضد عفونی کننده دست و دستکش

اگر شما یا یک دوست در حال حرکت زخمی شوید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زخم را با دست های کثیف پانسمان کنید. ژل یا دستمال مرطوب ضدعفونی کننده مخصوص با پایه الکل، می تواند هنگامی که صابون و آب به راحتی در دسترس نیست، دست ها را پاکسازی و ضد عفونی کند. پیش از پانسمان، دستها را ضدعفونی کنید، روی آن، یک جفت دستکش آزمایشی لاتکس یا غیر لاتکس بپوشید، و پس از پانسمان زخم نیز، دوباره دستها را ضدعفونی کنید.

4- مسکن ها

 آسپیرین، استامینوفن و ایبوپروفن داروهای ضد درد بدون نسخه و رایجی برای کاهش درد هستند.آسپرین نباید به افرادی که زیر سن 18 سالگی هستند، به علت خطر سندرم ری در آنها داده شود.

 5- گاز و نوار استریل

برای بریدگیها و خراش ها، می توانید از یک گاز استریل استفاده کنید تا فشاری را به زخم های کوچک برساند تا زمانی که خونریزی کاهش یابد. هنگامی که گاز استریل با نوار محافظت می شود، می تواند به عنوان یک باند برای پوشش و محافظت از زخم استفاده شود. چسسب زخم های کوچک نیز که در ابعاد مختلف وجود دارند، می توانند به حفاظت از زخم ها و بریدگی های کوچک کمک کنند.

6- دستمال یا راه حلی برای تمیز کردن زخم

قبل از بانداژ زخم، حتما شما خواهان تمیزکاری بریدگی یا زخم هستید. دستمال های ضدعفونی کننده یا اسپری های مخصوص برای تمیز کردن آسیب ها مفید است، بخصوص در صورتی که هیچگونه آب تمیزی در همان نزدیکی وجود نداشته باشد. آب استریل یا سرم نمکی، مانند محلول نمکی لنزهای تماسی، برای ازبین بردن جراحت چشمها خوب است ومیتواند برای زخم های دیگر نیز استفاده شود. این محلول در بطری های کوچک موجود است و همچنین می تواند برای بسته بندی نیز آسان باشد.

7- کرم آنتی بیوتیک

یک کرم یا پماد آنتی بیوتیک، دارای چندین استفاده کلیدی است.  می تواند به محافظت از زخمهای  جزئی برای جلوگیری از عفونت کمک کند.  می تواند رطوبت منطقه آسیب دیده را حفظ کند، که ممکن است باعث سرعت در بهبود منطقه آسیب دیده شود. و نیز این پماد ها می توانند مانع از چسبیدن زخم به باند شوند.

8- داروهای ضدآلرژی

با داروهای آنتی هیستامین، برای مقابله با واکنش آلرژیک ملایم آماده باشید. افرادی که آلرژی های جدی دارند، باید داروهای تزریقی را با خود همراه داشته باشند. این می تواند در مورد آنافیلاکسی یک زندگی را نجات دهد؛ (یک واکنش آلرژیک شدید و بالقوه مرگبار به عوامل محرکی مانند نیش حشرات و یا غذا.)

 

 

9-جعبه کمک های اولیه خود را ایجاد کنید.

هنگامی که ملزوماتی برای کیت کمکهای اولیه تلفن همراه خود را جمع آوری کرده اید، به راه هایی نیاز خواهید داشت که آنها را تمیز و خشک نگه دارید. شما مجبور نیستید یک کیف پول فانتزی خریداری کنید. کیسه آرایش ضد آب، کیت ابزار یا یک بسته جالب نیز که خود درست کرده اید، می تواند به همان خوبی کار کند.

برگردان: سیما آزادفلاح

نکته هایی جالب درمورد کیف لوازم آرایش خانم ها

هرگونه کپی برداری و استفاده از این مطلب با ذکر نام و منبع الو دکتر مجاز می باشد


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ