تنگ کردن واژن از راه طبیعی یا جراحی

faateme1366
یکی از معضلات خانم ها پس از بارداری، زایمان و میانسالی، گشاد شدن واژن و لذت نبردن از رابطه جنسی است. در این مطلب به شما راهکارهای طبیعی و جراحی برای تنگ کردن واژن را توضیح دادیم.

تغذیه سالم تنگ کردن واژن به کمک

راه دیگر از طریق مداخله در رژیم غذایی برای تنگی واژن است.غذاهای سرشار از فیتواستروژن های طبیعی مانند، شنبلیله، دانه سویا، دانه کنجد، نخ، انار، و هویج .با مصرف منظم، شما می توانید فیتواستروژن به اندازه کافی دریافت کنید. ترکیب این مواد غذایی با ورزش kegel کمک خواهد کردبه بازگرداندن قابلیت ارتجاعی از دست رفته با جنبه های تغذیه ای لازم برای افزایش کشسانی مناسب واژن. پیدا کردن رژیم غذایی درست برای این نوع از مسائل یک چالش بزرگ برای هر کسی است.همراه با رژیم غذایی خود، یک روال تناسب اندام که مطمئنا به شما کمک خواهد کرد برای داشتن واژن تنگ تر.

 

درمان های خانگی برای تنگ کردن واژن

سبزی های مختلف را می توان برای سفت کردن واژن استفاده کرد. زردچوبه Comosa یک درمان بالینی ثابت برای ساخت یک واژن تنگ است. از طریق دوش واژینال طبیعی، کمک به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام از دست داده واژن  را اصلاح کرد. دوش واژینال طبیعی را می توان با انواع مواد طبیعی از جمله انگور فرنگی پخته، آب آهک و آب مقطر و سرکه تهیه کرد.

 

ورزش اسکات

اسکات تمرینات بسیار خوبی برای سفت کردن (واژن) شل هستند. اسکات به شما کمک خواهد کرد قدرت از دست رفته وکششی واژن را بدست اورید.ورزش اسکات ساده هستند. نگران نباشید، با پای خود در خارج از عرض لگن خود به ایستادگی و محل انگشتان شما فشاربیاورید. مطمئن شوید که پای شما در سطح هستند.بعد، وانمود کنید که شما در حال نشسته بر روی صندلی با ستون فقرات خود در موقعیت خنثی با  قفسه سینه شما برداشته شود. همانطور که شما ایستاده، هستید لازم است تا از طریق پاشنه خود را فشار به منظور ایستادگی به انگشتان پای خود وارد کنید.این تمرینات ترکیبی بدون توجه به آنچه هدف شما چیست واقعا مفید است.

 

انجام یوگا برای تنگی واژن

اگر شما به طور منظم تمرین یوگا، انجام دهید انبساط و انقباض ماهیچه های لگن ، موجب  سفتی فلاپی واژن میشود.

 

ژل های تنگ کننده واژن

ژل تنگ کننده کرم طبیعی ست که با سفت کردن و تقویت ماهیچه های واژن کار می کند. این ژلها ازمواد طبیعی تشکیل شده است، وبرای چندساعت اثر گذار هستند اکثر این ژلها حاوی عصاره انار بوده که ضمن ایجاد خاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک می نماید. خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد سوراخ مجرای واژن میباشند میتوانند با استفاده از این ژل تنگی لذت بخشی را تجربه کنند.

 

تنگ کردن واژن به کمک نخ

در گذشته با استفاده از نخ فقط صورت و بدن لیفت داده می شد اما امروز با متد جدید می توان لیفت پرینه را انجام داد .

 

روش کار نخ های تنگ کننده واژن:

به دو دلیل استفاده از نخ می تواند باعث تنگی واژن شود اثر فوری که اثر مکانیکال است و اثر تاخیری که به علت کپسوله شدن و ایجاد فیبروز می باشد.

موارد استفاده از نخ های واژینال :

جوان سازی واژن

تنگ نمودن واژن

ترمیم شل بودن واژن

بازسازی پرینه پس از زایمان

لیفت بافت واژن

بازسازی پرینه پس از اپیوزوتومی

ترمیم چروک خوردگی پریمه

 

 

 

مزیت های نخ های تنگ کردن واژن:

دوره و زمان ریکاوری بسیار سریع می باشد .

عدم نیاز به بیهوشی عمومی

بدون خونریزی

غیر تهاجمی بودن روش

نخ ها مشخص نمی باشند در نتیجه ظاهر بسیار مطلوب

بهبود و تقویت عضلات لگن

بهبود وضعیت فیزیکی

بهبود وضعیت طبی

 

 

ماریانا گیاهی که دهانه مبهل (واژن ) را تنگ می نماید

 

خواص ماریانا

 

تنگ کردن واژن بطور باورنکردنی

افزایش لذت جنسی در بانوان

از بین بردن عفونتها و باکتریها، از بین بردن خارش و بوی بد واژن

ایحاد تعادل در ترشحات زنانه

نحوه استفاده برای تنگ کردن واژن

 

روش تنگ کردن دهانه واژن (مهبل) با گیاه ماریانا

 

برای بار اول یک پیمانه از گیاه (به اندازه یک لیوان) را با ٧الی٨ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه می جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت ١٥ دقیقه درون لگن بنشینید. با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.

 

روش های دیگر برای تنگ کردن واژن با ماریانا

۱پودر در أب ولرم خمیر گرفته شود و در پارچه ای نازک و تمیز قرارداده شود و شب ها در مهبل شیاف شود .

 

۲دوش واژینال یا طشت آبزن نشسته شود ده دقیقه

 

۳تزریق به داخل واژن

 

این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده مناسب است در طی سه ماه

 

هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه ضد عفونت داخلی و ضد ترشحات واژن نیز هست و خوشبو کننده واژن است . اثر هیچ داروی گیاهی و شیمیایی برای تنگ کردن واژن دایمی نیست و موضعی هست. به گزارش سماتک به طور کلی هیچ درمان قطعی ندارد لذا بهترین راهکار استفاده از قوی ترین داروهای گیاهی قابض است که در این محصول وجود دارد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ