هیپنوتراپی و قانون جذب

اگر جزو علاقه مندان به روش کاربرد قانون جاذبه برای موفقیت” باشید حتما می خواهید از آن در زمینه های مختلف استفاده کنید.

 می خواهیم پنج عامل اصلی که ممکن است ایجادکننده مشکلات ما برای رسیدن به موفقیت باشند اشاره کنیم می خواهیم بدانیم هیپنوتیزم تا چه حد به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم به هدفمان دست یابیم با دانستن قانون جذب قادر خواهید بود به راحتی به آرزوها و اهدافتان برسید.

1-تمرکزکردن

در حالت معمولی تمرکز کردن هم می تواند دشوار باشد و هم راحت، ولی با کمک هیپنوتیزم  تمرکز بسیار آسان می شود و به راحتی شما را در مسیر موفقیت قرار میدهد .

2-تخیل و تصور

تصور کردن هم در حالت معمولی امکانپذیر نخواهد بود در صورتی که با استفاده از هیپنوتیزم می توانیم تخیل و تصور خود را وسعت ببخشیم این کار قوه تخیل ما را به بهترین شکل تقویت خواهد کرد .

3-باورداشتن

هیپنوتیزم راه را برای رسیدن به هدف هموار میکندو میتواند در تقویت باورهای ما نسبت به توانایی هایمان موثر باشد..

مهمترین قسمت اجرای قانون جاذبه باور می باشد چون باورداشتن درمورد اتفاقی که هنوز به وقوع نپیوسته است قدری دشوار است و این غالبا مانند سدی در مقابل ما می ایستد اکثر افراد در این مرحله از ادامه دادن قطع امید کرده و کنار می کشند یا راه را اشتباه می روند و یا در رسیدن به هدف ناکام می مانند.

به عنوان مثال باید به خود بقبولانید که پاهایتان سالم و بی عیب و نقص هستند. در صورتی که از درد پا رنج میبرید و  نمی توانید از این موضوع چشم پوشی کنید.

یا در حالتی که نیاز به یک شریک زندگی دارید و تنهایی به شما فشار وارد میکند. باید باور کنید که فرد مورد علاقه شما در کنارتان است .

مسلم است که این کار به آسانی قابل اجرا نیست و هیپنوتیزم بهترین انتخاب در این زمینه است که به شما کمک زیادی میکند و فقط با کمک آن تصورکردن ناممکن هاو موارد غیرقابل اجرا، شدنی و ممکن می شود و دقیقا ارزش آموختن هیپنوتیزم برای نیل به آرزوها اینجا مشخص می شود.

4-افزایش احساس خوب

در هنگام مواجهه با مشکلات غالبا حالات روحی و رفتاری ما تغییر پیدا میکند در این حالت فکرکردن به موارد مثبت نیز مشکل خواهد بودو احساسات خوب از ما فاصله پیدا میکنند هیپنوتیزم در این زمینه نیز کمک شایانی به ما میکند.

با کمک هیپنوتیزم تمامی احساسات و حالت های منفی بدنی را کنار میگذارید و تنها احساسات خوب در بدنتان باقی میمانند.

به عنوان مثال تمرکز بر یک خاطره خوب و پرورش و تقویت آن در ذهن حس بی نظیری به ما میدهد و با استفاده از هیپنوتیزم میتوانیم حالات روحی منفی را از بین ببریم .

5-دریافت

مهمترین مشکل در مورد دریافت اینست که ذهن نمیتواند باور غیرواقعی ما را توجیه کند و این امکان را ندارد و نمیتواند رویدادی را اتفاق نیفتاده است را توجیه کند در نتیجه مانع دریافت آن می شود .

وقتی هیپنوتیزم اتفاق می افتد نیروهای ضد عقلانیت مانند رویاپردازی تقویت می شوند و ما به آسانی امکان تصور و باور هر چیزی را پیدا خواهیم کرد.

با هیپنوتیزم تصورهای مختلفی درمورد رسدین به آرزوها تقویت می شوند و هیپنوتیزم تاثیر خوبی در قرار دادن ما در مسیر رویدادهای مثبت  زندگیی میگذارد.

مهمترین مانع  برای رسیدن به اهداف و بهره مندی از قانون جذب، سردرگمی می باشد به معنای اینکه هنوز مطمئن نیستید راهی را که انتخاب کرده اید درست است یا خیر و نتیجه میدهد یا نه و مدام به خود میگوییم که ممکن است در نیمه راه شکست بخوریم.

در صورتی که خواهان جوابگیری از  قانون جذب هستید، باید به آن بیشتر توجه کنید و از سردرگمی فاصله بگیرید درغیر اینصورت مانند سابق ناامید و بی نتیجه خواهید ماند

شک و تردیدهای گذشته و عدم اطمینان در مورد قانون جذب وترس از شکست خوردن یا نخوردن پس از استفاده از آن را کنار بگذارید. در هر صورت همین که میدانید خواندن این مقاله و استفاده ازنکات آن شما را در رسیدن به اهداف و آرزوهایتان کمک خواهد کرد.

مطمئنا باورکردن این قضیه قدری سخت خواهد بود حق با شماست ولی با کمی صبر و شکیبایی  می تواند قطعات مختلف پازل  را کنار هم بچینید تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

درک هیپنوتیزم و استفاده از آن بسیار مفید و کارساز خواهد بود.

هرگونه کپی برداری و استفاده از این مطلب با ذکر نام و منبع الو دکتر مجاز می باشد

آیا با هیپنوتیزم می توان وسواس را درمان کرد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ