لاغری با رژیم سیب زمینی

faateme1366
یکی از رژیم های پرطرفدار برای لاغری رژیم سیب زمینی است که اینروزها افراد زیادی به دنبال آن هستند. ما در این مطلب همه چیز و نحوه شروع این رژیم را برایتان آورده ایم.

همه آنچه باید قبل از رژیم سیب زمینی بدانید

استفاده از سیب زمینی از سالیان پیش موسوم بوده است در واقع جزء وعده های غذای افراد به حساب می آمده . وقتی صحبت از نسخه لاغری سیب زمینی می شود منظورمان سیب زمینی سرخ کرده و چیپس نیست ! روشن است هر غذایی را که در روغن فراوان سرخ کنید نه تنها موجب چاقی می شود بلکه بیماری زا هم هست چه خیار باشد چه سیب زمینی فرقی ندارد.لاغری سیب زمینی نحوه مصرف سیب زمینی در کاهش وزن نقش کلیدی دارد و بیشتر ما متوجه عوارضی که بالا رفتن چربی ه در بدن دادر مثل :چاقی ، کلسترول بالا ، فشارخون بالا ، درد مفاصل می شویم و گذشته از همه این ها چاقی موجب می شود فرد زشت و دچار کمبود اعتماد به نفس شود .همیشه سعی کنید وزن خود را در حالت متعادل نگه دارید چاقی نتیجه عادت غذایی ناسالم ، کم تحرکی عدم تعادل هورمون ارثی است ، چربی های اضافه بدن معمولا با مشکلاتی از قبیل ناباروری ، سرطان و مرز های قلبی همراه است پس برای کاهش وزن اضافه جای شکی نیست.

 

چند کیلو در ماه کم می شود؟

با رژیم سیب زمینی می توانید در مدت سه روز در حدود ۵ کیلو کم کنید. در این رژیم، سیب زمینی را به تنهایی بدون نان میل کنید. همچنین باید سیب زمینی پخته مصرف شود. در این رژیم به مدت سه روز در تمامی میان وعده و وعده های اصلی باید سیب زمینی پخته مصرف شود.

 

روز اول

صبحانه: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

ناهار: 2 سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: 2 فنجان ماست

 

روز دوم

صبحانه: یک فنجان ماست

ناهار: 2 سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

 

روز سوم

صبحانه: یک سیب زمینی پخته بدون نمک

ناهار: یک سیب زمینی پخته بدون نمک، یک فنجان ماست

شام: یک فنجان ماست

 

مضرات رژیم تک غذایی

رژیم تک بعدی، عبارت است از مصرف اشکال مختلف یک ماده غذایی خاص در کوتاه مدت که افرادی به کار می برند که می خواهند سریعا به کاهش وزن دست یابند، انواع این رژیم ها، شامل رژیم مایعات، رژیم های کم کربوهیدرات یا با پروتئین و چربی بالا هستند یا از مواد غذایی ای تشکیل شده اند که کالری منفی ایجاد می کنند که در آنها به جای دریافت کالری از مصرف غذا، کالری بیشتری سوزانده می شود. رژیم سیب زمینی، یک رژیم هفت روزه دیگر است که ادعا می کند باعث کاهش وزن سریع می شود. در این رژیم ظاهرا احساس سیری و رضایت بخشی برای رژیم گیرنده وجود دارد، اما این رژیم بجز داشتن فیبر کافی، فاقد تمامی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و نیز پروتئین است که از اجزای مهم تشکیل دهنده بدن است.

 

یک رژیم آسان با سیب زمینی

مواد اولیه : 2 عدد سیب زمینی – ماست – 1 قاشق نمک – اگر این مواد طبیعی را به طور منظم مصرف کنید بسیار ساده در کاهش وزن موثر است.

ماست و کشک حاوی فراوانی پروتئین و کلسیم هستند . پروتئین در مبارزه با چربی و ساخت ماهیچه ها سالم کمک می کند . ماست و سیب هر دو کالری پائینی دارند.

مراحل آمادگی لاغرکننده طبیعی با سیب زمینی و ماست:

سیب زمینی های پخته شده را له کنید و به آن ماست پیشنهادی را بیفزاید سپس به آن نمک را اضافه کنید و خوب به هم بزنید این مواد را هرشب به مدت 2 ماه مصرف کنید. دقت داشته باشید که سیب زمینی آب پز را بعد از پختن باید سریع مصرف کرد و نمی توان این ترکیب را برای شبهای دیگر داخل یخچال نگه داری و استفاده کرد پس ترکیب لاغر کننده ماست و سیب زمینی را هر شب تازه آماده و میل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مریم

مریم

1396-11-14 - 11:06 پاسخ

سلام میشه میان وعده میوه خوریانه فقط همون سیب زمینى

0222

0222

1396-10-25 - 10:05 پاسخ

والا تا جایی که من سراغ دارم از سیب زمینی به عنوان یه غذای نشاسته ای و پرکربوهیدارت استفاده میشه برای چاق شدن صورت وبقیه اعضا!!همتون میدونید سیب زمینی رو افرادری که به باشگاه بدنسازی میرن برای چاق شدن و عضله سازی استفاده میکنن!!