تا عید با پر کردن صورت تان زیباتر شوید

faateme1366
زیبایی برای خیلی از خانم ها جنبه حیاتی دارد. این که از همه زیبا تر به نظر برسند می تواند یکی از دغدغه هایشان باشد. داشتن صورت پر هم یکی از ترفندهایی است که برای زیبا دیده شدن به کار گرفته می شود. اگر صورت پری ندارید با ما این مطلب را دنبال کنید.

با داشتن صورتی چاق هر فردی می تواند جوان تر از سن خود به نظر برسد و بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی صورت شان را چاق کنند. توجه داشته باشید که برای چاق شدن صورت بهتر است از روش های طبیعی استفاده کنید زیرا انجام روش های غیر طبیعی چاقی صورت مانند بوتاکس و تزریق ژل ممکن است دارای عوارضی باشد ولی با استفاده از روش های طبیعی و خانگی هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نمی کند. 

چاق کردن صورت برای گرم مزاج ها

یکی از بهترین دستورالعمل‌ها برای چاق شدن صورت گرم مزاج ها استفاده از روغن‌ کدو و کدو، گشنیز‌ و بنفشه‌ به صورت استعمال موضعی‌ روی پوست صورت است که باید یک الی 2 بار در طول روز به همراه ماساژ ملایم صورت‌ انجام شود البته اگر فرد خشک‌ مزاج‌ باشد این روغن به خوبی جذب و موجب چاقی صورت او می‌شود.

 

ساده ترین راه چاق شدن صورت

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

 

اگر رژیم هستید

اگر روزانه میزان کالری لازم را با خوردن غذا دریافت نمی کنید مکمل های غذایی را فراموش نکنید. مکمل ها در عین اینکه به بدن ضرری وارد نمی کنند میزان کالری لازم را وارد بدن می کنند و به چاق شدن صورت کمک می کنند.

 

از طب سوزنی کمک بگیرید

درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند و به این ترتیب می توان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

 

از ورزش های صورت کمک بگیرید

صورتتان را ماساژ دهید تا استخوان بندی اش درشت شود.مقداری هوا داخل دهان کنید و به مدت سه ثانیه لپ و گونه ها را پر از باد نگه دارید. اینکار را چندین بار در روز انجام دهید تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنید.

راه دوم: هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ