برجسته کردن گونه تا عید

faateme1366
یکی از عمل های جراحی که این روزها خیلی رواج پیدا کرده برجسته کردن گونه است. در این مطلب هم ما برای شما از انواع و اقسام راهکارهای برجسته کردن گونه صحبت کرده ایم تا شما به دلخواه از یکی از این روش ها استفاده کنید.

گونه‌های برجسته می‌توانند نشان‌ دهنده جوانی هر فردی باشند، اما روند پیری معمولا قابلیت ارتجاعی مطلوب را از عضله‌های صورت می‌گیرد و در نهایت باعث افتادگی پوست صورت می‌شود. همان‌طور که عضله‌های مختلف بدن به ورزش کردن نیاز دارند، عضله‌های صورت نیز با ورزش کردن تقویت می‌گردند.

ماهی شوید

یعنی به گونه ای لپ ها را باد کنید که دهانتان مانند دهان ماهی جمع شود.

دهانتان را پر از هوا کرده و لپ هایتان را باد کنید بعد با نوک انگشتانتان لپ های باد کرده را 10 بار از بیرون به داخل و 10 بار از داخل به بیرون ماساژ دهید.

شیپورچی شوید

برای انجام دادن این ورزش، ابتدا باید یک نفس عمیق بکشید و درحالی که لب‌های‌تان را کاملا بسته‌اید، گونه‌ها را مثل نوازندگان شیپور محکم باد کنید. در ادامه، هوا را حدود ۵ ثانیه در داخل گونه‌ها نگه دارید و رها کنید. این کار باید ۱۰ مرتبه تکرار شود.

برجسته کردن گونه با عسل

عسل یکی از موثرترین درمان های خانگی گونه های لاغر است که می تواند رطوبت پوست را حفظ کند و آنها را با طراوت و سالم نگهدارد.

وجود آنتی اکسیدان، پوست را از مشکلات مربوط به رادیکال های آزاد حفظ می کند.

یک قاشق چایخوری عسل و یک تکه کوچک عنبه هندی له شده را با هم ترکیب کنید و خمیر به دست آمده را روی گونه های تان به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید.

سپس با آب گرم صورت تان را بشویید. بهتر است این کار را صبح ها و به طور مرتب انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

برجسته کردن گونه با فشار

انگشت میانی خود را روی استخوان گونه و انگشت شصت تان را روی فرورفتگی گونه هایتان بگذارید.

گوشت گونه را به سمت پایین فشار دهید و در همان حال به آرامی دهان تان را کمی باز کنید.

در این حالت تا 5 شماره بمانید و سپس گونه را رها کنید. این کار را حداقل 10 بار تکرار کنید.

با انجام دادن این ورزش یک روز در میان، به گونه های خوش فرم و برجسته ای دست خواهید یافت.

از ماساژ شیر کمک بگیرید

مقداری شیر سرد را برداشته و به مدت 15 دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید، بگذارید تا 5 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب گرم بشویید.

روزانه 2 لیوان شیر بنوشید. در ظرف مدت 3 ماه تاثیر آن را بر گونه های خود متوجه خواهید شد

برجسته کردن گونه با گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا پوست را سفت می کند.به این منظور گیاه را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه‌ خود گذاشته و بعد به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید و برای مدتی ژل را روی صورت رها کنید و دست نزنید.

سپس با آب گرم بشویید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.وهمچنین می توانید روزی یک بار آب آلوئه ورا بنوشید.

میتوانید از تزریق چربی استفاده کنید

گونه گذاری با تزریق چربی درمانی است که در آن چربی گرفته شده از بدن خود بیمار در گونه‌ها تزریق می‌شود؛ چربی معمولاً از ناحیه‌هایی مانند ران یا باسن گرفته می‌شود که چربی اضافی در آنها انباشته شده است. بدن گاهی چربی را بازجذب می‌کند، به همین دلیل غیرممکن است که بتوان ماندگاری نتایج و مدت زمان برجسته ماندن گونه‌ها را برآورد کرد.

می توانید ژل تزریق کنید

تزریق ژل بسیار سریع انجام می‌شود و معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. ابتدا پوست تمیز می‌شود، سپس برای بی‌حس کردن ناحیه تحت درمان از یک بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. هنگامی که پوست بی‌حس شد، با استفاده از یک سوزن بسیار ریز، ژل به زیر پوست تزریق می‌شود.

برجسته کردن گونه با میوه خشک

میوه های خشک و انواع مغزها نظیر بادام و پسته به علت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری برای شما که به دنبال گونه های بزرگتر هستید بسیار مفید هستند. سعی کنید به جای مصرف تنقلات ناسالم، انواع میوه های خشک و مغزها را به عنوان میان وعده در رژیم غذایی خود بگنجانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ