نسخه های طلایی بـرای پرپشتـی ابـرو

schegini
زیبایی زنان و مردان در هر سنی، داشتن موهایی پرپشت و مقاوم است. فرقی ندارد که موهای سر باشد یا مژه و ابرو. نقص یا ریزش در این بخش‌ها از نظر زیبایی و روانی فرد را تحت‌فشار قرار خواهد داد. برای کمک به این افراد این روزها در بازار مکمل‌های زیادی برای تحریک و رشد ابرو همچنین افزایش ضخامت تارهای آن وجود دارد که خیلی از آنها جواب داده و بعضی از آنها هم کاملا بی‌تاثیر بوده‌اند. این مطلب به شما کمک می‌کند بدون آزمون و خطا به هدف‌تان که داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم است، برسید آن‌هم ارزان و بی‌دردسر!

عصاره روغن بادام 
عصاره روغن بادام را به همراه یک عدد کپسول ویتامین E مخلوط کنید زیرا هر دو روغن ویتامینE و روغن بادام، باعث، تقویت و تحریک فولیکول‌های ابرو می‌شوند. یک قاشق چای خنک شده به مخلوط اضافه کنید تا جذب آن افزایش پیدا کند. این مخلوط را به آرامی به ابروها بمالید و اجازه دهید برای حدود دو دقیقه روی پوست بنشیند. مجدد چند قطره دیگر از مخلوط روغن و چای به پوست اضافه کنید و به آرامی ابرو را ماساژ دهید. این کار را سه بار در هفته و به مدت دو ماه انجام دهید.

زردچوبه؛ راز زیبایی زنان هند
شاید تا به حال از تاثیر مصرف زردچوبه بر زیبایی و درخشانی موهای زنان هند چیزی نشنیده باشید ولی ثابت شده که مصرف زردچوبه کوبیده نشده به‌صورت دانه‌های آجیلی تاثیر بسیار زیادی بر رشد مو دارد. این ماده طبیعی حاوی اسید نیکوتینیک و پروتئین‌هایی است که رشد مو را تحریک کرده همچنین  لسیتین موجود در دانه‌های زردچوبه به درخشش موهای‌تان کمک کرده و به‌طور موثر، مشکلات مربوط به پوست حساس را برطرف می‌کند. مصرف خوراکی یا موضعی زردچوبه می‌تواند ابروهای زیبایی برای شما به ارمغان بیاورد.

پر پشتی ابرو با آب پنیر!
آب پنیر کمک می‌کند تا شما ابروهایی قوی و موهایی محکم داشته باشید. لازم نیست که حتما روزانه چندین لیتر شیر یا آب پنیر مصرف کنید. کافی است که هر شب قبل از خواب ریشه موها و ابروهای‌تان را با آب پنیر یا شیر طبیعی پرچرب ماساژ دهید. این ماساژ باید دورانی و به آهستگی باشد تا به نرمی جذب ریشه مو شود. تکرار این شیوه برای سه بار در هر هفته توصیه می‌شود.

عرض یک هفته ابروهایتان را با این ترکیبات گیاهی پرپشت کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ