راهنمای تشخیص عطر تقلبی

schegini
امروزه خیلی از افراد به‌دنبال شیک‌پوشی و تک بودن هستند. در این بین خاص بودن افراد با نوع عطری که استفاده می‌کنند هم بسیار چشمگیر است. سعی کنید عطری که استفاده می‌کنید یک عطر رایج نباشد و آنچنان خاص باشید که هر جا حضور پیدا کردید همه از عطرتان شما را به خاطر بیاورند.

 لایه‌های پیچیده عطر را بشناسید
عطرهای اصل معمولا سه لایه دارند که در طول زمان این لایه‌ها در سه مرحله خود را نشان می‌دهند که شامل لحظه زدن عطر، نشستن عطر بر پوست و پس از ماندن بر پوست است و این درحالی است که عطرهای تقلبی معمولا تک لایه‌ای هستند و اکثرا از ابتدا تا انتهای دوره‌ای که از عطر استفاده کرده‌اید یک بو می‌دهند و اغلب ماندگاری بالایی هم ندارند.

 با دست پر به خرید بروید
قبل از خرید عطر حتما درمورد برند موردنظرتان از سایت خود آن برند یا سایت‌های معتبر فروش آنلاین تحقیق کنید تا درمورد عطر اطلاعات جامعی کسب کنید. مثلا اینکه آیا عطر موردنظر شما بارکد دارد یا خیر و بارکد متعلق به کدام کشور است. حتی می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید و از نزدیک طرح و نوع بسته‌بندی یا جنس شیشه عطر دلخواه‌تان را ببینید و از جایی دیگر خرید کنید.

 انتخاب عطر براساس رنگ پوست
اینکه شما چه رنگ پوستی دارید شاید برای خرید خیلی از ملزومات‌تان مهم نباشد، ولی جالب است بدانید که رنگ پوست شما در انتخاب عطرتان نقش مهمی دارد! اگر پوستی روشن دارید، بهتر است از بوهای خنک و ترش یا خنک و تلخ استفاده کنید و اگر سبزه یا گندمی هستید هم رایحه‌های گرم و شیرین را انتخاب کنید.

از کجا تهیه کنیم؟
ساده‌ترین راهی که برای تشخیص عطر اصل از تقلبی وجود دارد، این است که شما سراغ مراکز خرید معتبر یا نمایندگی‌های فروش یک برند خاص از عطر بروید. هرگز گول قیمت فریبنده عطرهای دستفروشان را نخورید. در این صورت حداقل 50درصد خیال‌تان از بابت اصل بودن عطری که می‌خرید راحت می‌شود. به بسته‌بندی عطر و جنس شیشه توجه کنید و اطلاعات تماس فروشگاه را نیز بگیرید.

آیا عطر زدن به گردن و مچ دست باعث به خطر افتادن سلامتی می‌شود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ