ترفندهایی برای رشد سریع موها تا عید

faateme1366
در ایام عید بازار مهمانی ها داغ است. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که این اواخر موهای تان را کوتاه کرده اید و الآن از کرده خود پشیمانید، خیلی ناراحت نباشید. ما در این مطلب برای شما انواع ترفندهای بلند شدن مو را آورده ایم تا بتوانید در عید موهایی زیبا و بلند داشته باشید.

قبل از خواب به موهایتان برسید

در هنگام شانه کردن، از پوست فرق سر شروع کنند و به برس خود کمی روغن طبیعی بمالند و با آن موهای خود را شانه کنند، با این کار موهای شما به صورت طبیعی مرطوب می شود. همچنین برای به دست آوردن نتایجی بهتر، هر شب باید قبل از رفتن به رختخواب این کار را تکرار کنید. این کار کمک می کند تا موهای سالم تری داشته باشید.

 

با ماساژ گیسو کمند شوید

شما با ماساژ پوست سر به گردش خون کمک می کنید و از سلامتی موهای خود اطمینان حاصل می کنید. به این ترتیب ریشه موهای شما بهتر تغذیه می شوند و مواد زائد راحتتر از موها دفع می گردند. این مواد زائد رشد مو را کند می نماید.

 

یک فرمول جادویی برای رشد سریع مو

طرز تهیه ماسک جادویی مو

قدم ۱: یک تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده‌ی آن را در یک کاسه بریزید. برای جلوگیری از چسبیدن ماده‌ی لزج داخل تخم مرغ به موهایتان، آنرا از تخم مرغ بیرون بیاورید.

قدم ۲: یک قاشق غذا خوری روغن زیتون اضافه کنید. تخم مرغ و روغن زیتون را با یک چنگال کاملا مخلوط کنید.

قدم ۳: تا زمانی که برای استفاده از آن آماده شوید، یک قطعه‌ی پلاستیک روی کاسه قرار دهید و روی آنرا بپوشانید.

 

طریقه استفاده از این ماسک جادویی مو

-بعد از شستن موها نرم کننده‌ی تخم مرغ را روی تمام قسمت‌های مو بمالید. اگر انتهای موهایتان چند شاخه شده، به انتهای مو بیشتر توجه کنید.

-موهایتان را با کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید که نرم کننده بمدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه، روی موهایتان بماند.

-نرم کننده را از روی موهایتان بشویید. به موهایتان مرطوب کننده بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس مرطوب کننده را از روی موهایتان بشویید و مثل همیشه موهایتان را درست کنید.

 

روغن درمانی کنید

یکی دیگر از راه های رشد سریع تر مو ها استفاده از روغن کرچک وماساژ آن روی پوست سر ونگه داشتن آن تا صبح بر روی سر می باشد .این کار را یک یا دو بار در هفته انجام دهید از نتایج آن شگفت زده خواهید شد این روغن آثار شگفتی در رشد مو و ابرو دارد می توانید حتی برای رشد مژه و ابرو و ضخیم شدن آن استفاده کنید .

 

جادوی روغن زیتون برای رشد مو

1روغن زیتون را به اندازه ای که برای کلِ موهایتان کافی باشد داخل فنجان بریزید.

2فنجان را برای 10 ثانیه یا کمترداخل ماکروویو بگذارید.(به یاد داشته باشید اگر روغن خیلی داغ باشد ممکن است باعث ریزشِ موهایتان شود)

3روغن زیتون را به ریشه و نوکِ موهایتان بزنید.

4این مورد شاید کمی عجیب باشد ولی سرتان را به مدت 4 دقیقه به بالا و پایین تکان دهید!

5اجازه دهید روغن زیتون 2 ساعت روی سرتان بماند.

6آخرین مرحله ولی مهم ترین! موهایتان را خوب بشوئید. همین!

این کار را به مدت یک هقته هر روز انجام دهید و خواهید دید که موهایتان 7 الی 10 سانتی متر بلندتر شده است. مطمئناً پس از یک هفته از نتیجه سوپرایزخواهید شد.

 

از معجزه روغن کرچک برای مو چه می دانید؟

دو قاشق غذاخوری روغن کرچک

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

 

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت 2 تا 4 ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.

این کار را یک تا 2 مرتبه در هفته و به مدت 2 ماه تکرار کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ