چگونه در دوران قاعدگی رابطه جنسی داشته باشیم

اما مساله ای که در دوران قاعدگی وجود دارد، رابطه جنسی می باشد که این مساله ممکن است برای بانوان به دلیل خونریزی و شرایط سخت بدنی لذتبخش نباشد. اما با رعایت نکاتی در دوران قاعدگی هم می توان رابطه جنسی داشت.

چگونه در دوران قاعدگی رابطه جنسی داشته باشیم

دوران قاعدگی ایام سختی برای خانم ها می باشد که از نظر روحی و جسمی تحت فشار می باشند. برای خانم های متاهل تحمل این مساله با نوازش همسر خود راحتتر می باشد. اما مساله ای که در دوران قاعدگی وجود دارد، رابطه جنسی در دوران قاعدگی می باشد که این مساله ممکن است برای بانوان به دلیل خونریزی و شرایط سخت بدنی لذتبخش نباشد. اما با رعایت نکاتی در دوران قاعدگی هم می توان رابطه جنسی داشت. اولین و ضروری ترین نکته این است که در دوران قاعدگی نمی توان به صورت مقاربتی رابطه جنسی داشت و بنظر می رسد این مساله کار را سختتر کند. در دوران قاعدگی رابطه جنسی با محدودیت روبه رو است. اما دانستن نکات زیر برای داشتن رابطه جنسی در دوران قاعدگی الزامی و کمک کننده است.

چوچوله یا کلیتوریس بهترین گزینه برای ارضای جنسی بانوان در دوران قاعدگی است. این قسمت از بدن زنان که نمونه آن از نظر حس جنسی حتی در مردان نیز وجود ندارد، می تواندزن را به ارگاسم برساند بدون اینکه نیاز به مقاربت حس شود. بهترین راهکار نیز برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی نیز استفاده از همین قسمت از بدن بانوان است.

در مقابل مرد شرایط ساده ای برای ارضا شدن و شرایط سخت تری برای ارضا کردن بانوی خود دارد. شرایط مرد به گونه ایست که با مالش آلت تناسلی خود به بدن همسرش می تواند به ارگاسم برسد. این در حالی است که با توجه به اینکه زن در شرایط خونریزی ماهیانه قرار دارد سخت تر به شرایط جنسی واکنش نشان می دهد.

برای تحریک زن در دوران قاعدگی، کلمات معجزه می کنند. مرد باید برای تحریک همسر خود در این شرایط از هدیه و کلمات عاشقانه استفاده کند. حتی نوشتن نامه نیز می تواند زن را برایبرقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی آماده کند. نوازش و باز هم عشق بازی با همسر، شروع ایجاد رابطه هستند و در ادامه با استفاده از چوچوله و نوازش قسمت های حساس بدن ، شرایط ارگاسم در زنان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: چگونه باردار شویم

نکاتی برای رابطه جنسی در دوران قاعدگی

برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی می تواند برای هر دو طرف خوب و مناسب باشد. البته باید به نکاتی برای بهبود این رابطه دقت شود تا هر دو طرف به ویژه زن که در شرایط مناسبی چه از نظر جسمی و چه نظر روحی قرار ندارد، رضایت کافی را کسب کنند.

مهمترین نکته ای که شوهر زنی که در دوران قاعدگی قرار دارد باید رعایت کند، این است که نباید بگذارد همسرش به خاطر شرایطی که دارد تحت فشار قرار گیرد. این بدین معناست که در زمان رابطه جنسی در دوران قاعدگی مرد باید خواسته ها و محدودیت های اعمالی همسرش را بپذیرد و نخواهد از آن ها تجاور کند. تجاوز از این محدودیت ها می تواند باعث آسیب های روحی و روانی برای زن شود و وی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

نکته بعدی در تعداد رابطه است. زنان عموما علاقه ای به برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی ندارند و اگر هم جاذبه ای ایجاد شود، ممکن است نهایتا یک بار در هر عادت ماهیانه برای این عمل راغب باشند. بهتر است مردان از اصرار بیش از اندازه خودداری کنند تا همسرشان در صورت تمایل وارد این نوع رابطه شود.

بهتر است زنان هم در حین رابطه جنسی در دوران قاعدگی، حواسشان به شوهر خود و لذت بردن وی باشد. مردان دوست دارند حتی در این دوران هم همسر خود را زیبا و آراسته در آغوش بکشند. عدم توجه به شوهر در دوران عادت ماهیانه می تواند عوارض ناگواری را داشته باشد. پیشنهاد می شود اگر زن هم رغبتی به برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی ندارد، حداقل شوهر خود را از این وضعیت بی نصیب نگذارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
Atoosa

Atoosa

1398-10-04 - 15:18 پاسخ

اتفاقا خیلی لذت داره. بقیه خانوما رو نمیدونم اما به شخصه نیاز جنسیم در دوران قاعدگی چندین برابر حالت عادی هست.