پاکسازی ریه با فرمول های ساده خانگی

faateme1366
شاید به نظرتان عجیب بیاید که حتی ریه هم نیاز به پاکسازی دارد و شاید جالب تر باشد که بدانید نه تنها برای افراد سیگاری این پاکسازی توصیه می شود بلکه برای افراد عادی نیز این سم زدایی توصیه می شود تا همواره زندگی شادی را پیش رو داشته باشند.

این پاکسازی به درد چه کسانی می خورد؟

هدف از این پاک کردن، اکسیژن رسانی به ریه ها و کبد است.برای اشخاصی که سیگار مصرفمی کنند ونایژه هایشان بیمار است ،اشخاصی که  عفونت ریه دارند ،اشخاصی که ریه هایشان آب آورده است،کسانی که کبد چرب دارند،حتی اشخاص سالم برای اینکه از بیماریهای ریه پیشگیری کنند شستشو و پاکسازی کبد لازم است

 

پاکسازی ریه با زنجبیل

زنجبیل به دلیل خواص شفادهنده‌اش از دوران کهن استفاده می‌شود. زنجبیل یک ادویه‌ی قدیمیِ شناخته شده‌است و علاوه بر دیگر خواص شفابخشی که دارد، کمک‌ می‌کند خلط اضافی از ریه‌های‌تان خارج شود.

 

پاکسازی ریه با سیر

مقداری سیر در شیر جوشیده شود و کمی عسل به آن اضافه شود و کم کم بنوشند این دارو یکی از بهترین داروهای پاک کننده ریه و روده است. مصرف سیر کهنه از واکنش‌های التهابی و آلرژیک دستگاه تنفسی و برای پاکسازی سینه از اخلاط مضر نیز مفید است. این دارو را چندین بار تکرار کنند البته اگر دچار واکنش یا ناراحتی شدند مصرف آن را قطع کنند.

 

پاکسازی ریه با یک معجون یخچالی

آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گرم کنید. سپس پیازهای پوست کنده را اضافه کرده و هم بزنید. زنجبیل و سیرهای له شده را نیز اضافه کنید و هم بزنید. زمانی که ترکیب به جوش آمد زیر شعله را کم کنید و به هم زدن ادامه دهید. باید اجازه دهید آب ترکیب به نصف برسد. سپس ترکیب را صاف کرده و اجازه دهید خنک شود. می توانید شربت به دست آمده را در یخچال نگهداری کنید.

می توانید هر روز صبح به صورت ناشتا یک قاشق غذاخوری از این ترکیب میل کنید. می توانید این شربت را در آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید. دو هفته ی مداوم از این شربت استفاده کنید و سپس یک هفته استراحت کرده و دوباره شروع کنید.در هر دو صورت سیر ترکیب اصلی داروی خانگی تان برای پاکسازی ریه ها محسوب می شود.

 

پاکسازی ریه با یک معجون خانگی

ابتدا ۴۰۰ گرم عسل را به آب بیفزایید.

این ترکیب را روی شعله بگذارید و صبر کنید تا بجوشد.

پیاز و زنجبیل را خرد کنید و داخل مواد در حال جوش بریزید.

دوباره صبر کنید تا مواد به جوش بیایند، سپس زردچوبه را اضافه کنید و شعله را قدری کم کنید.

این ترکیب باید بپزد تا زمانی که آب آن به نصف برسد.

مواد را از صافی بگذرانید و آن را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید. صبر کنید نوشیدنی خنک شود و سپس آن را درون یخچال بگذارید.

این نوشیدنی باید همیشه در یخچال نگهداری شود. می‌توانید آن را مانند یک معجون هر روز صبح و عصر مصرف کنید. صبح‌ها دو قاشق از آن را با معده‌ی خالی بخورید، و عصرها همین میزان را دو ساعت بعد از یک وعده‌ی غذایی بخورید.

 

پاکسازی ریه با پیاز

پیاز نیز یکی از درمان های شگفت انگیزی است که روی ارتقای سلامت ریه ها تأثیر می گذارد به ویژه اینکه افراد سیگاری به دلیل جذب سموم ترکیبات دخانیات نیاز بیشتری به این کار دارند. پیاز اثر موکولیتیک (خلط آور) داشته و باعث شل شدن عضلات راه های تنفسی و افزایش جریان هوا به ریه ها می شود. به این ترتیب که از حفره ی دهان التهاب زدایی کرده و به دفع بخشی از عناصر آسیب رسان و بیماری زا کمک می کند.

 

پاکسازی ریه با لیمو ترش

سیر و لیموترش دو خوراکی ساده و قابل دسترس در آشپزخانه هستند که هر روز،مصرف مقدار کمی از آنها توصیه می شود..

 

نکته بسیار مهم قبل از پاکسازی ریه

بهتر است سم زدایی روده بزرگ ،قبل از سم زدایی ریه انجام شود. برای مثال استفاده از مواد گیاهی که سبب اسهال می شوند، برای تمیز کردن روده ها، سودمندند. استفاده از گیاهان دم کردنی که مصرف آنها معده را رقیق می کند، قبل از شروع برنامه تمیز کردن ریه توصیه می شود. مهم است که قبل از شروع برنامه پاک کردن ریه، از هرگونه انسدادی در بدن ، مانند یبوست ،خلاص شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ