نوشیدنی‌های ذوب کننده چربی

mahdie.mohtashami
برای داشتن اندام مناسب در کنار فعالیت و ورزش کردن، نوشیدنی‌های چربی سوز می‌تواند به شما برای رسیدن به اندامی مناسب کمک کند. در این مقاله چند نوع نوشیدنی را به شما معرفی می‌کنیم.

نوشیدنی‌های ذوب کننده چربی

برای داشتن اندام مناسب در کنار فعالیت و ورزش کردن، نوشیدنی‌های چربی سوز می‌تواند به شما برای رسیدن به اندامی مناسب کمک کند. در این مقاله چند نوع نوشیدنی را به شما معرفی می‌کنیم.

چربی سوزی با چای سفید
همیشه برای کاهش وزن و لاغری صحبت از خواص چای سبز به میان می آید. اما نباید از خواص فوق العاده چای سفید غافل شوید. این چای یک چربی سوز (بخصوص چربی های شکمی) مؤثری است. چای سفید نوشیدنی خوش طعمی با خواص فوق العاده ای از جمله کاهش کلسترول است. شما می توانید روزانه تا سه فنجان از این چای مصرف کنید. می توانید چایتان را با اندکی عسل شیرین و خوش طعم کنید. اگر به این چای دسترسی ندارید از انواع دیگر مانند چای قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. یادتان باشد دمنوش ها گیاه دم اسبی، قاصدک، گزنه و غیره نیز نوشیدنی های مفیدی برای چربی سوزی محسوب می شوند. تمام این نوشیدنی ها خواص دیورتیک دارد و به بدن برای دفع مایعات اضافه و همچنین چربی ها کمک می کنند.

چربی سوزی با آب نارگیل
آب نارگیل سرشار از مواد مغذی است. این نوشیدنی برای ورزشکاران فوق العاده است چون 5 برابر پتاسیم بیشتری نسبت به نوشیدنی های معروف ورزشکاران دارد. بنابراین مانع از بروز گرفتگی های عضلانی بعد از ورزش می شود. افرادی که فعالیت های بدنی شدید ندارند نیز می توانند با مصرف آب نارگیل سموم بدن را دفع کنند. این نوشیدنی خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد و باعث بهبود عملکرد گوارشی و تأمین آب بدن می شود. شما می توانید با مصرف این نوشیدنی به هدف لاغری تان نزدیک تر شوید.

 لیموناد زنجبیل
زنجبیل فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. این ماده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سوخت‌و‌ساز بدن را افزایش می‌دهد. با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن، فرایند هضم سریع تر از معمول رخ می‌دهد. زنجبیل و لیمو در کنار یک دیگر، چربی سوزی بسیار قوی محسوب می‌شوند؛ مخصوصا اگر یک برنامه‌ی ورزشی چربی سوز نیز داشته باشید. شما می‌توانید هر زمان در طول روز که خواستید، این لیموناد را بنوشید.

آب سه لیمو را بگیرید.
یک زنجبیل کوچک را رنده کنید و آن را در آب داغ دم کنید.
وقتی دمنوش زنجبیل شما آماده شد، آب لیمو را اضافه کنید.
ما اضافه کردن شکر به این نوشیدنی را توصیه نمی‌کنیم، اما اگر می‌خواهید آن را شیرین کنید، از کمی عسل استفاده کنید.

نوشیدنی میوه و جوش شیرین

جوش شیرین ماده‌ای نیست که فقط در آماده‌سازی کلوچه‌ها و دونات‌ها کاربرد داشته باشد. این ماده می‌تواند در کاهش وزن شما مؤثر باشد و به سلامت کلی بدن شما کمک کند. ترکیبات زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و دو بار در روز این نوشیدنی را بخورید. درصورت تمایل مقداری یخ به این نوشیدنی اضافه کنید تا ترکیبی مفرح و خنک بنوشید.

یک فنجان توت‌فرنگی
مقداری برگ تازه‌ی نعناع
یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین
دو فنجان آب
دو عدد لیمو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ