علت کمردرد بعد از انزال

toranj
علت کمردد بعد از انزال می تواند دلایل متفاوتی اعم از رابطه جنسی زیاد،طولانی و... داشته باشد.

در افراد کمردرد امری عادی تلقی می شود که گاهی بی توج هبه ان می گذرند اما اگر همین کمر درد بعد از رابطه جنسی در انها پدیدار شود حتما پیگیر می شوند و به پزشک مراجعه می کنند. خوب است بدانید علت کمردرد بعد از انزال چه مواردی است و با آن اشنا شوید.

علت کمردرد بعد از انزال

یک علت کمردرد بعد از انزال اینست که ممکن است طرز قرار گرفتن زوجین بد باشد. شما باید پوزیشن های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید با کدام راحت ترید. همچنین مکان رابطه باید راحت باشد.در فاصله زمانی کوتاه جای خود را با همسرتان عوض کنید تا به مدت طولاتی در یک حالت نباشید و حتما و تاکید میکنم حتما بعد از نزدیکی ادرار باید تخلیه شود. بهتر هست که زوجین دوش آب گرم بگیرند.

ماساژ کمر حین نزدیکی هم میتواند برای درمان کمر درد بعد از انزال بسیار مفید باشد چون در اون حین بدن گرم و فشار خون بالاست و ماساژ میتواند بسیار موثر تر از سایر مواقع باشد.علاوه بر اینکه میتواند میل و انرژی شما رو برای ادامه نزدیکی بیشتر هم بکند. از همسر خود بخواهید که این کار را برای شما انجام بدهد. بعد از نزدیکی از کیسه آبگرم هم میتوانید زیر کمرتان استفاده کنید.

راه های پیشگیری از کمردرد بعد از انزال

ورزش کردن در طی روز  مخصوصا ورزش های مربوط به ماهیچه های فیله ی کمر، ماهیچه‌ های شما را آماده نگه داشته و موجب جلوگیری از کمردرد بعد از انزال می شوند.

بعضی از زوجین در هنگام رابطه لباس نمی پوشند و چون سریع عرق میکنند کمرشان درد می گیرد. بنا براین تا جایی که میتوانید لباستان را در نیاورید یا حداقل پتویی روی خود بیندازید. همچنین برخی از زوجین بیش از حد رابطه دارند که این خود باعث کمردرد زیادی خواهد شد. تا جایی که میتوانید  ز نزدیکی های مکرر در روز خودداری کنید. هر چیزی باید همیشه در تعادل باشد. رابطه جنسی بیش از حد خطرات زیادی برای سلامتی خواهد داشت. اگر در روز بیش از یکبار رابطه داشتید سعی کنید حتما بین دو رابطه حمام بروید. این کار در جلوگیری از کمردرد بعد از انزال تاثیر گذار است.

. ممکن است این کمردرد زیاد رابطه شما را کم کند و در نتیجه مشکلات زیادی مثل سردی جنسی و بی میلی جنسی در شما حاصل شود.

رابطه جنسی هم مثل سایر امور زندگی باید در تعادل باشد . نه زیاد و نه کم . وگرنه در هر دو حالت به سلامتی شما اسیب خواهد رسید.

از انجایی که جوانان در این مقطع از زندگی تمایل شدید به لذت بردن از همدیگر را دارند در بیشتر مواقع بدون لباس باهم آمیزش می کنند و این باعث عرق کردن بدن شده و زمینه کمر درد های طاقت فرسا را فراهم می کند لذا برای رفع کمر درد بعد از انزال توصیه می شود.
در زمان آمیزش از در اوردن لباس خودداری نمایید.
در صورت آمیزش بدون لباس در زمان انزال روی خود را با پتو بپوشانید.
از نزدیکی دوبار یا چند بار در روز بپرهیزید.
در صورت تکرار برای نزدیکی حتما بین دو نزدیکی حمام کنید. این عمل باعث خواهد شد که دچار سوزش و درد کمری نشوند.

چگونه دیر ارضا شویم؟

همه چیز درباره علت بی میلی جنسی

درمان بی میلی جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ