خانم ها جذب این مردان می شوند

sahar.d
یکی از مهمترین فاکتورها در جذاب بودن برای خانم ها، خوش تیپی است. خانم ها در نگاه اول شیفته ی مردان خوش تیپ و خوش هیکل می شوند.

یک اصل مهم در جذابیت اولیه برای خانم ها خوش تیپ و جذاب بودن است. اگر شما خوشتیپ باشید به راحتی نیم از راه را رفته اید. اما نیمه دوم راهی سخت و پر پیچ و خم است که باید برای رسیدن تا انهای مسیر به شناخت کاملی از خواسته های خود و فرد مقابل برسید. در این مطلب ما به شما آقایان کمک می کنیم تا بتوانید قلب کسی که دوستش دارید را بدست بیاورید.

مردهای با اعتماد بنفس

زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

مردهای طرفدار هیجان و ماجراجویی 

این تیپ از مردان علاقه شدیدی به انجام ماجراجویی دارند و معمولاً کوله پشتی و سایر وسایل برای گردش و هیجان را آماده در خانه دارند. این تیپ ازمردان دوران نوجوانی پرهیجانی را پشت سرگذاشته اند که حتی در برخی موارد حاوی اتفاقات نامطلوبی نیز است. این مردان از همسر خود انتظار دارند که مانند آن‌ها به گشت و گذار و ماجراجویی علاقه‌مند باشد و آن‌ها را درباره اینکه مدت زمان زیادی را خارج از خانه و دردامنه کوه‌ها و جنگل‌ها سپری می‌کنند مواخذه نکند. 

این افراد معمولاً دیر ازدواج می‌کنند و خاطرات زیادی از ماجراجویی‌های خود دارند که برای همسرشان تعریف کنند.

مردان ثروتمند و موفق

این گروه از مردان مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها هستند و در اکثر نقاط جهان و از تمام قومیت‌ها زنان دوست دارند با مردی موفق و به ویژه ثروتمند ازدواج کنند. زنان این مردان را شوهرانی پولدار و دوست داشتنی و پدرانی خوب و مفید برای فرزندان خود می‌بینند.

مردهای موفق و ثروتمند نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، برخی از آنها ثروت خود را به صورت ارث بدست آورده و برخی دیگر با کوشش و تلاش، آن دسته از افراد که با کوشش و تلاش به جایگاه پیروزی و موفقیت رسیده اند با وجود مهربان بودن، در برخی مواقع بسیار سخت گیر و مقرراتی هستند و کار، جزئی جدا نشدنی از زندگی آنها است و ممکن است پس از ازدواج مجبور باشید روزهای زیادی را به تنهایی سپری کنید، زیرا همسرتان در حال مسافرت یا کار بر روی یک پروژه جدید کاری است.

مردان با چهره جا افتاده

این آیتم از از نگاه روانشناسان با عنوان «تاثیر جورج کلونی» یاد می شود. در تحقیقات سال 2010 میلادی که بر روی 3770 نفر انجام شد، زنان اصولا از مردانی که چهره جا افتاده دارند بیشتر خوششان می آید. این تیپ مردها، مستقل و خودساخته به نظر می رسند و این برای زنان بسیار جذاب است. دلیل اینکه خیلی از خانم ها جذب مردهای سن‌بالا می شوند نیز همین است.

دکتر فیونا مور، استاد روانشناسی دانشگاه Dundee نیز در تصدیق این مساله ادامه می دهد: «مسایل مالی نیز در این امر بی تاثیر نیست. زن ها تصور می کنند مردانی که چهره های جاافتاده دارند، از نظر مالی نیز تامین و مستقل هستند و می توانند همه جانبه آنها را تامین کنند. این موجب می شود زن احساس کند بهترین شریک را برای خود انتخاب کرده است.»

روانشناسی مدرن می گوید، زنان زیبا و جوان بیشتر با مردان میان سال ازدواج می کنند. دلیل آن هم این است که زیبایی زنان از بلوغ تا یائسگی ادامه دارد اما زیبایی مردان تازه بعد از بالا رفتن سن و از میان‌سالی آغاز می شود.

مردان با احساس و مهربان

برعکس دهه 1950 میلادی که مردهای ساکت و گوشه‌گیر جذاب تر به نظر می رسیدند، در حال حاضر زن ها مردهایی را دوست دارند که در مورد احساسات خود حرف می زنند.

خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد با احساس این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نیز برای تلافی گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد.

 مردهایی که شخصیت مهربان و صادق دارند بسیار بیشتر از دیگر شخصیت ها جذاب هستند. زیبایی انسان فقط به ظاهر نیست، بلکه رفتار و روحیات او نیز در چهره اش تاثیر دارند.

مردان باهوش

 این مردان همواره برای خانم ها جذاب هستند. هوشی که همراه با کمی زیرکی و شیطنت همراه باشد خانم ها را به سمت شما جذب می کند.

معجزه ته ریش

با اینکه شاید برخی تصور کنند دوره ته‌ریش تمام شده اما باید بگوییم که این طور نیست. بر اساس مطالعات دانشگاهی استرالیا در سال 2013 میلادی، بهترین مدل ته‌ریش مدلی است که پرپشت و تاحدی بلند است و پس از 10 روز رشد ایجاد می شود. ته‌ریش نوعی قدرت، اقتدار و مردانگی به چهره مردان می بخشد.

9 راهکار علمی برای جذاب دیده شدن!

آقایان! با این تیپ خانم ها را فراری می دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ