سریع ترین راه برای آب کردن چربی شکم و پهلو

چربی شکم و پهلو یک اندام ایده عال را برهم میزند و علاوه بر زیبایی برای سلامتی هم مضر می باشد.اما ما در این مطلب سریع ترین راه آب کردن چربی شکم و پهلو را برای شما آورده ایم.

چربی شکم و پهلو یک اندام ایده عال را برهم میزند و علاوه بر زیبایی برای سلامتی هم مضر می باشد.لاغری و تناسب اندام و البته داشتن بدنی خوش فرم خواسته همه خانم ها و آقایان در همه سنین است . اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی خواهد داد البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه قرار گیرد.

 راه سریع و آسان برای آب کردن چربی شکم و پهلو

متاسفانه وزن کلی بدن که بالا میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم میشود . بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک و خصوصیات فردی دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد .اما ما در این مطلب سریع ترین راه آب کردن چربی شکم و پهلو را برای شما آورده ایم.

تنها نکته جالب که در ادامه این مطلب خواهید دید این است که این رژیم تنها شامل آب و نوشیدنی ها می باشد و نوشیدن آنها به پاکسازی سموم داخل بدنتان کمک می کنند .

برنامه اصلی رژیم غذایی برای کوچک کردن و حذف چربی شکم :

8 صبح – یک لیوان آب آشامیدنی را با آب لیمو بنوشید.
10 صبح – یک لیوان آب را با آب پرتقال یا سیب بنوشید.
12 صبح – یک فنجان چای سبز
1 بعد از ظهر – یک لیوان آب سرد با آب هویج
3 بعد از ظهر – نوشیدن یک فنجان چای سبز
5 بعد از ظهر – یک لیوان آب با آب هر میوه ایی که خودتان در اولویت قرار می دهید بنوشید .
7 شب- یک فنجان دیگر چای سبز بخورید.
9 شب – یک لیوان آب با آب میوه گریپ فروت بنوشید.
10 شب – برنامه رژیم غذایی را با یک لیوان آب گرم با آب لیمو، همانطور که در ابتدا از آن استفاده کردید، پایان دهید.

همه چیز درباره رژیم لاغریهمه چیز درباره لاغری سریع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ