درمان معجزه آسای پروستات با تخمه کدو

در این مقاله با درمان معجزه آسای پروستات با تخمه کدو آشنا می شوید. پس لازم است توصیه کنیم اگر کدو خریدید تخمه آن را دور نریزید و استفاده کنید ت ا از خواص ضد سرطانی آن بخصوص در درمان پروستات بهره ببرید.

رابطه بین پروستات و تخمه کدو

زمستان فصلی است که مصرف کدو تنبل در آن رواج دارد، علاوه بر کدو تنبل، تخمه کدو نیز قابل مصرف است. به گزارش محققین تخمه کدو دارای خواص ضد سرطان بخصوص سرطان پروستات است. در این مقاله با درمان معجزه آسای پروستات با تخمه کدو آشنا می شوید. پس لازم است توصیه کنیم اگر کدو خریدید تخمه آن را دور نریزید و استفاده کنید تا از خواص ضد سرطانی تخمه کدودر درمان پروستات بهره ببرید.

درمان معجزه آسای پروستات با تخمه کدو

دانه کدو مدت طولانی است که به عنوان یک مواد غذایی طبیعی مهم برای سلامت مردان ارزش دارد این به دلیل مقدار روی بالا برای سلامت پروستات ( بدلیل بالاترین غلظت در بدن ) مهم است و همچنین عصاره و روغن دانه کدو تنبل ممکن است در درمان هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH یا پروستات بزرگ شده ) نقش داشته باشد تحقیقات نشان می دهد که هر دو روغن دانه کدو تنبل ممکن است به خصوص در درمان پروستات مفید باشد.

 ویتامین های E و A آنتی اکسیدان هستند و جلوی عمل رادیکال های آزاد را می گیرند. به همین دلیل محققان علم تغذیه معتقدند که ویتامین هایA وE جزء ویتامین های پیشگیری کننده از سرطان پروستات و مثانه هستند.

علاوه بر این تخم کدو حلوایی به کسانی که دچار بزرگی پروستات هستند و مشکل ادرار کردن دارند، کمک می کند که مشکلشان حل شود اما این تنها خاصیت تخم های کدو حلوایی نیست. تخم کدو سرشار از پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیوم، روی و سلنیوم است و هرکدام از این ترکیبات نقش اساسی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، کاهش فشار خون بالا، بیماری های عفونی روده ای و عفونت های مثانه دارند.

همچنین اسیدهای چرب اشباع نشده تخم کدو حلولیی در بدن انسان به پروستاگلاندین ها و سپس به هورمون ترمبوکزان تبدیل می شود. این هورمون از یک طرف باعث افزایش کلسترول خوب (HDL) شده و از طرف دیگر از رسوب چربی در سرخرگ ها و ایجاد پلاکت جلوگیری می کند.

پس با آشنایی با درمان معجزه آسای پروستات با تخم کدو از خواص این تخمه بهره ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
محب

محب

1398-10-21 - 06:15 پاسخ

سلام تخمه کدو خورشتی که معمولا از تخمه کدو حلوایی ریزتر است هم برای پروستات خوب است؟