راه هایی برای برجسته کردن لب ها در خانه

sahar.d
لب های برجسته زیبایی چهره را دو چندان می کند. خانم هایی که دوست دارند لب های برجسته داشته باشند حتما این مطلب را بخوانند تا با راه های برجسته کردن لب ها در خانه آشنا شوند.

لب های برجسته و زیبا یکی از مهمترین معیارها در زیبایی چهره افراد است. راه های بسیاری همچون تزریق ژل برای برجسته کردن لب ها وجود دارد که پس از مدتی اثر آن از بین می رود و گاهی عوارضی دارد. راه های طبیعی نیز برای برجسته کردن لب ها در خانه وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

ماساژ لب ها

ماساژ می تواند یک روش خوب برای بزرگ کردن لب  باشد. هنگامی که بدن خود را ماساژ می دهید، احساس خوبی خواهید داشت . اگر لب ها را ماساژ دهید، نیز احساس خوبی پیدا می کنید. شما می توانید از روغن ماساژ پوست استفاده کنید. روغن ترجیحی خود را مانند روغن زیتون بر روی لب خود قرار دهید و آن را به آرامی برای ۵-۶ دقیقه مالش دهید . سپس لب هایتان که روغن را به خود جذب کرده با اب گرم بشویید. انجام روزانه یک بار در روز ، به شما کمک می کند به طور طبیعی لب هایتان را حجیم کنید.البته، پس از شستن لب ها ، لب های خود را با حجیم کننده طبیعی لب بپوشانید، از حجیم کننده لب با مواد طبیعی می توان موادی مانند کره شیا، روغن نارگیل یا موم زنبور عسل را نام برد.

اسکراب شکر

 یک قاشق چای خوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را با مسواک تان بردارید و به آرامی روی لب هایتان بکشید تا سلول های مرده برداشته شوند. سپس اسکراب را با یک تکه پنبه ی نمناک پاک کنید.

حجم دهنده لب

یک قاشق چای خوری روغن را با دارچین آن قدر مخلوط کنید تا خمیری شود. آن را با دست روی لب هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ده دقیقه صبر کنید سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب هایتان پاک کنید. از این روش با نرم کننده لب مورد علاقه تان استفاده کنید.

برق لب حجم دهنده

گر دوست دارید از برق لبِ حجم دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان بریزید ویک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

 لایه برداری از لب ها

با انجام این کار می توانید گردش خون در لبها را افزایش دهید. یک لایه برداری هوشمند می تواند مانند یک دختر جوان به شما لب های کامل تر و تازه تر بدهد. مقدار کمی شکر و آب را خوب مخلوط کنید و یک اسکراب سفید کننده طبیعی بسازید. شما همچنین می توانید یک روغن مرطوب کننده را به آن اضافه کنید تا لب هایتان مرطوب شود. سپس لب خود را با این مخلوط به مدت یک دقیقه ، ماساژ دهید.این کار سلول های مرده را از بین میبرد و لب را نرم تر می کند. لب ها را با یک پارچه نرم پاک کنید و با یک برق لب لایه برداری کنید. 

این کار می تواند باعث تحریک کمی شود اما نگران نباشید. هرگز بیش از دو بار در هفته لب های خود را با این روش پاک نکنید.

به جای آب، می توانید از عسل استفاده کنید. عسل طبیعی شاداب کننده ی پوست است. یک قاشق چای خوری شکر قهوه ای را با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و با هم مخلوط کنید و لب های خود را با این اسکراب طبیعی لایه برداری کنید. عسل پوست را صاف می کند، در حالی که شکر سلول های مرده را از بین می برد و هر دوی این ها لب ها را بزرگ می کنند.

لب های قلوه ای بدون جراحی و با چند راه حل ساده

روش‌های برجسته کرد‌ن لب‌ها و گونه‌گذاری کد‌امند‌؟

برجسته کردن گونه و لب به‌طور طبیعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ