اگر فرزند دختر می خواهید این غذاها را بخورید

اگر به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که برخی مواد غذایی در طبیعت وجود دارند که شانس فرد را برای به دنیا آوردن نوزاد دختر افزایش می دهند

دختر می خواهید؟

اگر می خواهید دختر دار شوید باید از تغذیه تان شروع کنید زیرا از عوامل مهم تاثیرگذار در تعیین جنسیت جنین موادی است که بدن می رسد:

خوراکی هایی که به شما کمک می کند تا صاحب دختر شوید

. مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:

به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل (واژن) آن ها را برای زنده مانده اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد.
 
طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد.

از طرفی دیگر، شما هم مانند بسیاری از مادران باردار دیگر، برای جلوگیری از بالا رفتن قند خون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی، بهتر است مصرف میوه های شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.
 
چی بخورم تا جنینم دختر بشه ؟
 
 مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر :

دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد.

به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است.
 
اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

3. مصرف حبوبات به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:

در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. از آن جایی که حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند.
 
همچنین، به دلیل این که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابراین قرار دادن آن ها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه های حبوبات در شکل های مختلف، از بروز ناراحتی های گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان جلوگیری می کند.

4. مصرف شیر و افزایش شانس دختردار شدن:

همانطور که می دانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

به دلیل این که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند.
 
اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد.
 
برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند، توصیه می شود که به جای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جایگزین آن کنند.

5. مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر :

از آن جایی که مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب به شما می روند، به همین دلیل همه مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند.
 
در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد. بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، از آن جایی که ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابراین زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آن را از منوی غذایی خود حذف کنند.

به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای اینکه ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. به دلیل این که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده را به نفع بقای سلول های اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.
 
همچنین، شما می توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد.
 
چی بخورم تا جنینم دختر بشه ؟

6. تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها:

بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف آن ها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب می نماید.
 
با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب می کنند، اجتناب کنند.

تصور می شود که مصرف آجیل به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، از آن جایی که انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابراین مصرف آن ها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد.
 
اما فراموش نکنید به دلیل این که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آن ها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آن ها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

7. مصرف توفو به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین:

به دلیل این که توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابراین مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد.
 
همچنین، از آن جایی که توفو یک منبع غنی از کلسیم می باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می باشد.

8. مصرف انجیر برای دختر شدن جنین :

به دلیل این که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین های K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به طور طبیعی افزایش خواهد داد.
 
یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که می تواند سطح قند خون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه می کنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.

9. انواع شکلات ها را بخورید تا جنینتان دختر شود:

مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش آن ها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشد کرده و زنده خواهد ماند.

اما به عنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک می کند تا از افزایش قند خون و چاقی مفرط در بدنتان جلوگیری شود.
 
به دلیل این که همه شکلات ها سرشار از قند هستند، پس می توانند سطح قند خون فرد مصرف کننده را به شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

ایم راه ها نیز به دختر شدن جنین شما کمک می کند

. تقویم تولد چینی را دنبال کنید
در حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند.

بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.

اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید.

این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا 700 سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما 25 سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید.

طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا 99 درصد درست عمل می‌کند.

2. رژیم غذایی دخترانه بگیرید
تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.

مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.

تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

3. موقعیت شما در رابطه جنسی
گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.

او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.

4. تنظیم درست زمان
بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.

بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.

  دختر دار شدن,راههای دختر دار شدن,

5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید
نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.

حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.

6. از انزال در مقاربت خودداری کنید
روش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.

این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.

7.  به آهنگی آرام گوش دهید
طی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.

کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»

هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.

کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟

8. بدون مقاربت بچه‌دار شوید
اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.

اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

چگونه فرزندمان دختر شود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
آسیه احمدی

آسیه احمدی

1399-04-13 - 14:53 پاسخ

خیلی ممنون مطلبتون واسم جالب بود

آسیه احمدی

آسیه احمدی

1399-04-13 - 14:53 پاسخ

خیلی ممنون مطلبتون واسم جالب بود