با این نوشیدنی های طبیعی موهایتان را پر پشت کنید

sahar.d
اگر به دنبال داشتن موهای زیبا و پرپشت هستید راهکار های شیمیایی و عجیب را فراموش کنید. با این نوشیدنی های طبیعی می توانید از داشتن موهای پرپشت خود لذت ببرید.

داشتن موهای زیبا و پرپشت هم برای خانم ها و هم برای آقایان بسیار اهمیت دارد. هر روز صحبت های جدیدی درمورد روش های پرپشت کردن مو و داروهای شیمیایی جدید می شنویم که از صحت و عوارض هیچ کدام اطلاعی نداریم. اما بهترین و بی ضررترین راه برای پرپشت و زیبا کردن موها تکیه به طب سنتی است. در این مطلب نوشیدنی های طبیعی که موهای شما را پرپشت می کنند را به شما معرفی می کنیم.

معجون کیوی 

برای تهیه این معجون به نصف فنجان آب کیوی و نصف فنجان آب سیب زمینی  احتیاج دارید.

برای آماده شدن معجون ضد ریزش و ضخیم کننده تارهای نازک موی سر باید مواد اولیه را خوب با هم ترکیب کنید تا یک نوشیدنی یکدست آماده شود.

نوشیدنی تقویت کننده موهای نازک را به مدت 3 ماه یک فنجان صبح و یک فنجان شب بنوشید. این ترکیب جادویی تا حد قابل توجهی از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث ضخیم شدن تارهای مو می شود. 

تخم مرغ و شیر

مواد غذایی حاوی پروتیین باعث افزایش استحکام، ضخامت و رشد بهتر موها خواهد شد. ترکیب تخم مرغ خام و عسل یک نوشیدنی بی نظیر برای تقویت موهای شماست.

2 بار در هفته این نوشیدنی را مصرف کنید. در صورت مطبوع نبودن طعم آن، مقداری عسل به آن اضافه کنید.

معجون تقویتی 

آجیل ها منبع قوی انواع پروتئین، ویتامین و مواد معدنی هستند. مصرف مواد پروتئینی و ویتامین B باعث افزایش استحکام، ضخامت و رشد بهتر موها خواهد شد. شما میتوانید به راحتی با ترکیب مغز ها، عسل و شیر یک معجون فوق العاده برای سلامت موهایتان تهیه کنید.

مغز گردو، بادام و پسته را آسیاب کنید و به یک لیوان شیر و عسل اضافه کنید. مصرف 3 بار در هفته این معجون به ضخیم شدن و پرپشت شدن موهایتان به شدت کمک می کند.

بهترین نسخه گیاهی تقویت ریشه مو

5 خوراکی دم دستی عالی، برای تقویت موها!

تقویت مو با این ماسک موی خانگی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ