با این میوه پوستتان را بوتاکس کنید!

parya
با افزایش سن کلاژن موجود در پوست کاهش می یابد و پوست دچار چین و چروک می شود. بوتاکس یکی از راه های رفع چین و چروک پوست می باشد که ممکن است به پوست صدمه وارد کند. برای پیشگیری از صدمات وارده ی ناشی از بوتاکس، بهتر است از میوه استفاده کنید. با این میوه پوستتان را بوتاکس کنید!

با افزایش سن کلاژن موجود در پوست کاهش می یابد و پوست دچار چین و چروک می شود. بوتاکس یکی از راه های رفع چین و چروک پوست می باشد که ممکن است به پوست صدمه وارد کند. برای پیشگیری از صدمات وارده ی ناشی از بوتاکس، بهتر است از میوه استفاده کنید.با این میوه پوستتان را بوتاکس کنید! این میوه ها علاوه بر بوتاکس پوستتان، به سلامتی بدنتان هم کمک می کنند.

با این میوه پوستتان را بوتاکس کنید!

گوجه فرنگی و فلفل قرمز، شاتوت و تمشک و سایر میوه های قرمز رنگ دارای آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است که به طور طبیعی عمل کلاژن سازی را در پوست انجام می دهد.

برای آنکه پوست سفت تر و سالم تر به نظر برسد، روغن بذر کتان را باید در برنامه غذایی خود بگنجانید.این مواد غذایی خشکی پوست را کاهش می دهد و باعث افزایش کلاژن سازی در پوست می شود.

در اینجا به آموزش ماسک پوست خانگی بسیار موثر می پردازیم که می تواند باعث محکم شدن و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شود . در واقع با این میوه پوستتان را بوتاکس کنید!

بوتاکس با زیتون

زیتون تقریبا از 3000 سال قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این گیاه از نواحی گرم و نیمه گرم می‌باشد و موطن اصلی آن را در سوریه و جنوب ترکیه می‌دانند و از این نقاط به سایر نواحی که دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند برده شد و اکنون از دامنه‌های غربی هیمالیا در شرق تا سواحل اقیانوس اطلس در مغرب و در دو طرف دریای مدیترانه درخت زیتون کاشته می‌شود. علاوه بر نواحی نامبرده در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و استرالیا این محصول را نیز می‌کارند و مورد استفاده قرار می‌دهند.

 میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی (بین 35- 15 درصد) است با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک (اسیدهای چرب اشباع نشده امگا9) و ویتامین E است.

تحقیقات به عمل آمده و تجربه در بین افرادی که با طب سوزنی آشنایی دارند نشان داده که این میوه ی پر خاصیت می تواند در زیبایی علاوه بر مصرف خوراکی به طور موضعی نیز بسیار موثر باشد.

برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم:

هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط قرار دهید( بین ابرو، دوطرف دهان و گاهی خطوط عمیق اطراف چشمها ) و مدت زمان پانزده تا بیست دقیقه به حالت خوابیده و آرام بمانید تا خوب جذب پوستتان شود.
می توانید زیتونهای بدون هسته را درشت نیز رنده کنید و روی خطوط بخوابانید.
این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا در عمیق تر نشدن چروکها و تا حدودی پر کردن خطوط به طور طبیعی به پوستتان کمک کرده باشید.

بوتاکس با هویج

برای تهیه این ماسک به نشاسته ذرت و خامه ترش به میزان یک قاشق غذاخوری و مقداری آب هویج تازه نیاز است .

ابتدا حدود 100 میلی لیتر آب را با نشاسته ذرت مخلوط کرده و بر روی حرارت ملایم گذاشته تا آب تبخیر شده، یک خمیر متراکم بدست بیاید، آنگاه پس از سرد شدن آب هویج طبیعی و خامه ترش را به ترکیب اضافه کرده تا ماسک تکمیل شود .

قبل از استفاده از این ماسک ابتدا صورت را کاملاً شستشو داده آنگاه با ماسک کل نواحی مورد نظر پوست را پوشش داده برای حدود 30 دقیقه صبر می کنیم، پس از گذشت این مدت زمان صورت را با آب گرم می شویید تا باقیمانده مواد ماسک از سطح پوست پاک شود .

این ماسک باید در یخچال و محیط خنک نگهداری شود و توصیه بر این است که برای بدست آوردن بهترین نتیجه حدود 3 الی 5 بار در هفته از آن استفاده شود .

در کنار استفاده از ماسک، مصرف میوه و سبزیجات تازه، ماساژ صورت، استفاده از کرم های ضد آفتاب، پرهیز از استعمال دخانیات و نداشتن استرس همگی در حفظ پوست زیبا و جوان موثر است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ