ماسک پا برای سم زدایی بدن+طرز تهیه

sahar.d
سم زدایی بدن به دفع سموم و سلامتی بیشتر ما کمک فراوانی می کند و بدن هرچندوقت یکبار به سم زدایی احتیاج دارد. در این مطلب طرز تهیه ماسک پا برای سم زدایی بدن+طرز تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.

برای دفع سموم از بدن در این روزهای شلوغ و پر از آلودگی، باید به دنبال روش های سم زدایی موثر بدن باشید. روش های طبیعی بسیاری برای سم زدایی بدن وجود دارد و برخی از آن ها واقعا موثر هستند، که یکی از این راه ها سم زدایی از طریق اها می باشد. در این مطلب طرز تهیه ماسک پا برای سم زدایی بدن را به شما عزیزان آموزش می دهیم تا به راحتی بتوانید بدنتان را در مدت کوتاه سم زدایی کنید.

ماسک نمک برای سم زدایی پا

برای تهیه این ماسک به یک دوم فنجان نمک، یک چهارم فنجان نمک دریا، یک چهارم فنجان جوش شیرین، یک دوم فنجان سرکه سیب و در صورت نیاز روغن زیتون یا نارگیل احتیاج دارد.

همه ی مواد به جز سرکه را با هم ترکیب و داخل وان حمام که پر از آب جوش است بریزید. پس از حل شدن کامل مواد، به آن آب گرم وسرکه سیب اضافه کنید.

پاها را تقریبا حدود نیم ساعت درمحلول خیس کنید. 

وقتی شستشوی پاها تمام شد ممکن است احساس خستگی و ضعف کنید. ناراحت نباشید این نشانه حرکت سموم از داخل بدن است.

ماسک خاک رس برای سم زدایی پا

برای تهیه این ماسک به یک دوم فنجان خاک رس، یک دوم فنجان نم و در صورت نیاز هم مقداری روغن نیاز دارید.
خاک را داخل کاسه ای از آب گرم حل کرده و به آن روغن را اضافه کنید و بعد نمک را بیافزاید و در آخر پا هارا حداقل 30 دقیقه در آن قرار دهید.

این روش بدن را از سموم پاکسازی می کند و سطح منیزیم در بدن را بالا می برد.

پیاز، سم زدای قوی

همانطور که می دانید سیر و پیاز جزو سبزیجاتی هستند که خاصیت سم زدایی، تصفیه کنندگی و میکروب کشی بسیار قوی دارند و به طور قابل توجهی برای افزایش توانایی بدن در مبارزه با انوع بیماری های عفونی موثر هستند. 

همین خاصیت ضد عفونی کنندگی پیاز و حساسیت بالای کف پا برای دفع سموم بدن ایده ای شد که پزشکان این روش را مورد آزمایش قرار دهند. همانطور که انتظار می رفت نتایج مثبتی به دست آمد . به این ترتیب ثابت شد که قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب در زمان خواب شبانه راهی برای ضدعفونی کردن بدن، دفع سموم و تقویت ارگان های داخلی است.

با این روش اسید فسفریک موجود در پیاز وارد خون می شود و به عنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند ، همچنین این روش با استفاده از ورود ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در پیاز از طرق پا کمک می کند به خروج عفونت ها به سرعت و با قدرت بیشتری انجام شود.استفاده از این روش برای درمان سریع تب به خصوص در کودکان نیز توصیه شده است.

چگونه کبد را سم زدایی کنیم ؟

ساده ترین روش های سم زدایی بدن!

۷ عادت روزانه برای سم‌زدایی بدن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ