چطور رژیم جنرال موتورز بگیریم؟

faateme1366
اگر رژیم های مختلف را امتحان کرده و حالا به رژیم جنرال موتورز رسیده اید، لازم است مهمترین نکات راجع به آن را بدانید. ما در این مطلب، 7روز این رژیم و نکات دانستنی آن را برایتان آورده ایم.

 رژیم جنرال موتورز از کجا آمد؟

رژیم غذایی GM برای کارکنان جنرال موتورز در سال 1985 طراحی شده بود. گفته شده است که با کمک وزارت کشاورزی ایالات متحده و FDA، با آزمایش گسترده در مرکز تحقیقات جان هاپکینز، توسعه یافته است. با این حال، این ادعا کم ارزش شناخته شده و ریشه های واقعی رژیم لاغری جنرال موتورز هنوز معلوم نیست. برنامه رژیم لاغری جنرال موتور به هفت روز تقسیم می شود، هر روز با مقررات سختگیرانه  در مورد گروه های غذایی که می توانید مصرف کنید، همراه است. به عنوان مثال، رژیم غذایی شما در روز دوم تنها به سبزیجات محدود می شود، در حالی که در روز پنجم شما باید چندین گوجه فرنگی و بخش بزرگی گوشت بخورید.

 

با برنامه پیش بروید

رژیم جنرال موتور یک رژیم هفت روزه می باشد که کاهش 4/5 تا 8 کیلوگرمی در یک هفته گزارش شده است. این رژیم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث فرآیند سم زدایی بدن نیز می شود. محتوای اصلی این رژیم بیشتر آب است : میوه ها، سبزیجات، شیر و سوپ همچنین 6 الی 8 لیوان آب در روز. (توجه : مواد سمی به صورت چربی در بدن ذخیره می شوند. روش جی ام می تواند به چربی سوزی سریع بدن کمک کند.)بعد از هفت روز پیروی از این رژیم بدن سم زدایی می شود و سالم تر می شود. بعد از کامل کردن فرایند سم زدایی، ممکن است بفهمید که دیگر می توانید غذاهای فرآوری شده و غیر سالمی را باعث چاقی اتان می شدند را برای همیشه از رژیم خود حذف کنید.برنامه اصلی رژیم جنرال موتورز می تواند برای افرادی که از برنامه منظم غذایی پیروی می کنند تغییر یابد. برای مثال، افرادی که از رژیم هندی یا رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. از این رو، این برنامه محدودیتی برای برخی از رژیم ها محسوب نمی شود.میوه ها و سبزیجاتی که در این رژیم خورده می شوند و مقدار آبی که نوشیده می شود به هضم سریع تر غذا کمک می کند. این امر می تواند به کاهش وزن سریع تر کمک کند چون بدن نمی تواند چیزی را که به آن نیاز ندارد را کنترل کند. به وسیله نوشیدن روزی 6 الی 8 لیوان در روز ، بدن یاد می گیرد که نباید آب را ذخیره کند چون تمام آبی را که لازم دارد را هر روز دریافت می کند.برنامه جی ام می تواند برای افرادی مفید واقع شود که مبتلا به یبوست هستند، چون این رژیم به حرکات منظم روده کمک می کند ( که برای سلامتی کل بدن ضروری است) . این عمل به بدن کمک می کند تا مواد فاسد و سموم که باعث می شوند احساس ناسالمی کنید، از بدن دفع شوند.

 

این نکته را به یاد داشته باشید

رژیم غذایی GM به هفت روز تقسیم می شود و برای هر روز قوانین خاصی دارد. توصیه می شود که هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید تا در طول رژیم بدنتان هیدراته باقی بماند. اگر چه ورزش برای کاهش وزن در این رژیم لاغری ضروری نیست، اما می توانید به طور اختیاری ورزش هم بکنید. با این حال، این رژیم لاغری در سه روز اول ورزش را پیشنهاد نمی دهد. هر روز می توانید 2 تا 3  کاسه سوپ شگفت انگیز رژیم لاغری جنرال موتورز که حاوی کلم، کرفس، گوجه فرنگی، پیازو فلفل دلمه ای می باشد، بخورید.

 

روز اول

فقط میوه بخورید. هر نوع میوه به جز موز می توانید بخورید. برای خوردن میوه محدودیت ندارید. این رژیم لاغری به افراد پیشنهاد می دهد برای کاهش وزن بیشتر هندوانه بخورند.

 

روز دوم

فقط سبزیجات پخته و یا خام بخورید. این رژیم لاغری برای شما محدودیتی در مصرف سبزیجات در نظر ندارد جز اینکه سیب زمینی فقط در وعده ی صبحانه جایز است.

 

روز سوم

فقط میوه و سبزیجات بخورید. هر نوع میوه و سبزیجات به هرمیزان که خواستید، بخورید، فقط خوردن موز و سیب زمینی ممنوع است.

 

روز چهارم

فقط موز و شیر مصرف کنید. می توانید 6 عدد موز بزرگ و یا 8 عدد موز کوچک بخورید. همچنین می توانید 3 لیوان شیر ترجیحا کم چرب بنوشید.

 

روز پنجم

284 گرم گوشت گاو، مرغ و یا ماهی بخورید. در کنار آن می توانید 6 عدد گوجه فرنگی هم میل کنید. گیاهخواران می توانند به جای گوشت برنج قهوه ای و یا پنیر روستایی بخورند. میزان آب مصرفی روزانه خود را افزایش دهید تا اسید اوریک اضافی بدنتان از بین برود.

 

روز ششم

284 گرم گوشت گاو، مرغ یا ماهی بخورید. هر چقدر می خواهید می توانید سبزیجات بخورید البته سیب زمینی ممنوع است. گیاهخواران هم می توانند برنج قهوه ای را جایگزین گوشت کنند. مصرف آب فراموش نشود.

 

روز هفتم

فقط برنج قهوه ای، میوه، آب میوه و سبزیجات بخورید. محدودیتی در میزان مصرف هیچ کدام از این ها ندارید.

 

لاغری با رژیم جنرال موتورز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ