این غذاها سلامت موهایتان را به خطر می اندازد!

parya
برای داشتن موهای شاداب و جذاب باید با خواص و تاثیر غذاها بر روی موهایتان آشنا شوید چون برخی از غذاها به شدت سلامت مو را به خطر می اندازد. اگر این مقاله را بخوانید با غذاهایی که سلامت موهایتان را به خطر می اندازد آشنا می شوید.

مو هم همانند بقیه اعضای بدن به طور مستقیم با نحوه تغذیه در ارتباط است. برای داشتن موهای شاداب و جذاب باید با خواص و تاثیر غذاها بر روی موهایتان آشنا شوید چون برخیاز غذاها به شدت سلامت مو را به خطر می اندازند. اگر این مقاله را بخوانید با غذاهایی که سلامت موهایتان را به خطر می اندازد آشنا می شوید و حتی الامکان از مصرف آن ها خودداری کنید.

غذاهایی که سلامت موهایتان را به خطر می اندازد!

غذای چرب ازجمله غذاهای غیر مفید و میوه و سبزی‌جات از جمله غذاهای مفید برای رشد و تقویت مو هستند.
عوامل موثر در ریزش مو، وراثت، هورمون، سن و نوع رژیم و برنامه غذایی روزانه‌ای است که شما انتخاب می‌کنید.

 برای اینکه موهایی سالم و شاداب داشته باشید باید مصرف چند ماده غذایی را کم کنید که عبارتند از:

• چای و قهوه

• غذاها و نوشابه‌های حاوی شیرین کننده‌های مصنوعی

• غذاهای چرب

• غذاهای شور

تغذیه ریشه مو، با یک رژیم سالم و متعادل که سرشار از پروتئین، آهن و ویتامین B باشد از اهمیت خاصی برخوردار است و غذاهایی مانند مواد غذایی فیبردار، تخم‌مرغ، ماهی و جگر از همین دسته‌ هستند.

اگر در برنامه غذایی روزانه خود، از میوه و سبزی‌جات، به مقدار زیاد استفاده کنید و مصرف نشاسته را به حداقل برسانید، ‌به تقویت ریشه موی خود کمک بسیاری خواهید کرد. 
[مردان، میوه و سبزی بیشتری بخورند]

میوه و سبزی‌جات، حاوی فلاوونوئید و بسیاری از آن‌ها دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان نیز هستند که باعث حفظ فولیکول‌های مو می‌شوند و به این ترتیب به رشد و تقویت مو کمک می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ