درمان معجزه آسای ریزش مو

parya
ریزش مو یکی از معضلات موجود در بین افراد است که به دلایل مختلف ایجاد می شود. اگر ریزش مو دارید و شما را کلافه کرده است نگران نباشید، ما در اینجا درمان معجزه آسای ریزش مو را برایتان نوشته ایم.

مو یکی از اعضای اصلی در زیبایی انسان است که در صورت رسیدگی نکردن نمای زشتی به خود می گیرد و ممکن است به دلایل مختلف از جمله استرس، شرایط بد آب و هوایی، ارث و … دچار ریزش شود. امروزه ریزش مو به یکی از معضلات کلافه کننده تبدیل شده است که درمان های مختلفی برای ریزش مو وجود دارد. اگر ریزش مو دارید و شما را کلافه کرده است نگران نباشید، ما در اینجا درمان معجزه آسای ریزش مو را برایتان نوشته ایم.

 

درمان معجزه آسای ریزش مو با این ماسک

این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در ریزش موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ابرو و شفافیت موی سر نیز بسیار مؤثر است. 
مواد مورد نیاز برای تهیه این ماسک عبارتند از یک عدد پیاز، عسل، یک قاشق مربا خوری از یکی از روغن های کنجد، نارگیل، خردل، روغن بادام، زیتون، نعناع و یا رزماری (هر یک از این روغنها که در دسترس شماست) در این ماسک استفاده کنید؛ این روغنها گزینه های خوبی هستند زیرا باعث رویش مو می شوند.

برای تهیه این ماسک، یک عدد پیاز را پوست کنده و رنده کنید سپس از یک پارچه توری برای گرفتن آب پیاز استفاده کنید یا می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید سپس 2 قاشق چایخوری عسل و یک قاشق مربا خوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و برای از بین بردن بوی پیاز و خواص بیشتر می توانید از یک قاشق مربا خوری آبلیمو یا گلاب استفاده کنید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا از قدیم برای افزایش ضخامت و طول مو مورد استفاده قرار می‌گرفت. آلوئه ورا حاوی ترکیبات گیاهی تسکین دهنده است که فولیکول‌های مو را تحریک می‌کند. همچنین موی نواحی کم موی پوست سر را ضخیم می‌کند.

به منظور استفاده از آلوئه ورا برای بازگرداندن حجم مو، ژل را از گیاه آلوئه ورا جدا کنید. ژل تازه را روی پوست سر بمالید و بگذارید حداقل بمدت ۲۰ دقیقه بماند. اگر می‌توانید بوی گیاهی ژل آلوئه ورای تازه را تحمل کنید، دیگر آن را نشویید. اگر نمی‌توانید، اول ژل را با آب ولرم بشویید، و سپس از یک شامپوی ملایم استفاده کنید.

درمان بی نظیر برای ریزش موی سر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ