نکات ضروری در استفاده از لباس زیر

parya
لباس زیر از لباس هایی است که در خرید و استفاده از آن ها باید نکات مهمی را رعایت کرد. اگر نمی دانید نکات ضروری در استفاده از لباس زیر چیست با ما باشید...

لباس زیر از لباس هایی است که در خرید و استفاده از آن ها باید نکات مهمی را رعایت کرد تا به سلامت قسمت های مهم و حساس بدن اهمیت دهیم. اما ممکن است برایتان جای سوال باشد که نکات ضروری در استفاده از لباس زیر چیست و به دنبال یافتن این نکات باشید، اگر نمی دانید نکات ضروری در استفاده از لباس زیر چیست با ما باشید…

خرید لباس زیر

اولین نکته خرید لباس زیر، بهتر است جنس آن نخی، یا الیاف طبیعی یا نانو باشد،‌ حساسیت زائی و .. در میان این جنسها کمتر است، وجود نایلون باعث حساسیت و عرق سوزی در هنگام گرما می شود.

شستن قبل از مصرف

یکی حتما قبل از استفاده از لباس زیر آن را بشوئید، این نکته در لباس زیر زنانه اهمیت بسیار بیشتری دارد، ممکن است هنگام تولید در نگهداری، دوخت و … نکات بهداشتی رعایت نشود که مطمئن باشید نمی شود.

شستن بعد از مصرف

زود به زود لباس زیر خود را بشوئید، بهتر است آن را با دست و با شوینده های آنتی باکتریال بشوئید و برای خشک کردن آن،‌ از نور آفتاب استفاده نمائید، شستن لباس زیر با ماشین لباسشوئی و سایر لباس ها مشکلات بهداشتی دارد.

اتو کردن

پس از خشک شدن لباس زیر بهتر است که آن را با حرارت نسبتا زیاد ( نه آنقدر که به بافت پارچه آسیب بزند ) اتو کنید، حرارت هم پس از آفتاب از نظر بهداشتی توصیه می شود.

تعویض 

سعی کنید حتی الامکان لباس زیر خود را پس از چندین بار شست شو دور انداخته و تعویض کنید، این نکته برای بانوان اهمیت بیشتری دارد.

نکاتی در مورد شستن لباس زیر که نمی دانستید!!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ