رژیم غذایی و راز تناسب اندام جنیفر لوپز

faateme1366
لابد با دیدن تناسب اندام و زیبایی هنرمندان هالیوودی به این فکر می کنید کهچه رازی در میان است. خانم جنیفر لوپز هم یکی از آن هنرمندانی است که با دیدن تناسب اندام او دوست دارید بدانید او چطور به این اندام رسیده و حتی بعد از زایمان هم توانست به اندام دلخواه خود برگردد. ما راز تناسب اندام او را برای شما کشف کرده ایم.

سبک غذا خوردن جنیفر لوپز

جنیفر همچنین مراقب خوردن خود هست و سخت به رژیم خود چسبیده است. جی لو گفت” من سعی می کنم مراقب خوردنم باشم. من می دانم که چه چیزی برای من خوب است و چه چیز بد و سعی می کنم از چیز های بد دوری کنم اما مثل هر کسی بعضی مواقع زیاده روی هم می کنم. اگر بخواهم وزن کنم فقط کربوهیدرات را از رژیم غذاییم خذف می کنم.در رابطه با رژیم غذایی جنیفر همچنین گفت ” من چیزی را در رژیم غذاییم ممنوع نمی کنم. بسیاری رژیم های غذایی عجیب و غریب وجود دارد اما من از هیچ کدام پیروی نمی کنم. من تقریبا همه چیز می خورم ولی به اندازه. شاید من خوش شانس هستم ؛ وقتی در خوردن زیاده روی می کنم فقط به شدت بیمار می شوم و فردای آن روز همه کار هایم به هم می ریزد. جدای از این  بیمار بودن احساس خوشایندی نیست من هیچ وقت رژیم نمی گیرم. من همیشه با سلامت کامل بدون هیچ رژیم غذایی خاصی زندگی می کنم و به نظر برای من کافی است. من به یک رژیم غذایی متعادل معتقدم، مقداری از هر چیزی و من فکر می کنم اگر شما متناسب و سالم باشید بدنتان به شما خواهد گفت که به چه چیزی نیاز دارد. و بیشتر مردم گوش کردن به بدنشان را فراموش کرده اند.

 

ارگانیک خواری

مهم ترین نکته این است که تقریبا تمام چیزهایی که لوپز می خورد ارگانیک است. یک ناهار معمولی او شامل سالمون و سالاد سبزیجات است. بروکلی، فلفل و کدو سبز به همراه سرکه یکی از سالادهای مورد علاقه اوست. همین طور کلم کیل Kale به همراه پنیر اسپانیایی خرد شده و تخمه کدو حلوایی بوداده. وقت شام پروتئین استفاده می کند – او در مصاحبه ای با UsWeekly  بیان کرده: ” من به مرغ علاقه دارم به همراه سیب زمینی شیرین پخته یا *کینوآ .

 

سه خط قرمز خانم لوپز

همه ما گاهی در رژیم مان به خطا میرویم – آووکادو ، شکلات یا خیلی چیزهای دیگر – ولی لوپز تصمیمی که بگیرد قاطعانه به آن عمل می کند . او در مصاحبه ای با UsWeekly گفته ” من نوشیدنی الکلی مصرف نمی کنم، سیگار نمی کشم و کافئین هم نمیخورم. ” و در صورتی که هوس قهوه خوردن داشته باشد از انواع بی کافئین آن استفاده می کند.

 

ورزش، ورزش، ورزش

علاوه بر رژیم غذایی، جنیفر لوپز سه تا چهار روز در هفته ورزش می کند. اما از نظر او راز موفقیت اش تغییراتی است که به حرکات ورزشی خود می دهد. او می گوید: «من دو مربی ورزش دارم و دو برنامه مختلف می گیرم اما سعی می کنم که بین آنها تعادل ایجاد کنم. من عاشق پلانک، حرکات بوکس و شنای سوئدی هستم.» جنیفر لوپز یکی از بهترین مربیان ورزش به نام تریسی اندرسون را انتخاب کرده است. او می گوید: «برخلاف دیگر مربیان که روی عضلات اصلی بدن کار می کنند، مربی من تاکید را روی عضلات فرعی گذاشته است. برنامه ورزشی من نیز هر 10 روز یک بار تغییر می کند. مهم نیست که من وقت کافی برای باشگاه رفتن دارم یا نه، تحت هر شرایط، حتی جلوی تلویزیون، ورزش هایم را انجام می دهم. اصولا من شبیه هیچ کسی نیستم بدن شما شبیه هیچ کسی نیست  و شما می دهنید که برای داشتن بهترین فرم چه باید بکنید و شما می دانید وقتی کار را شل بگیرید چگونه هستید. من یک انسانم  و بعضی وقت ها احساس می کنم دوست دارم ورزش کنم و بعضی مواقع نه و بعضی وقت ها احساس خوبی نسبت به خودم دارم و بعضی مواقع فکر می کنم که ” خدای من، چقدر کار دارم که انجام دهم”. این ها مسائل معمولی یک زن است.تناسب اندام من بعد از زایمان با ورزش به حالت قبل برگشت و خوشحالم که با حفظ روحیه توانستم به ورزن دلخواهم برسم.» او می گوید ابتدا ورزش های سختی را انجام می دادم ولی هر چه سنم بالاتر رفت ورزش را سبک تر کردم ولی هیچگاه آنرا ترک نکردم . در حال حاضر جنیفر ورزش یوگا را دنبال می کند . او می گوید تعادل ذهن ، بر جسم و روحم اثر گذاشته است . در حقیقت او ورزش را جزئی از زندگی و سلامتی خود می داند.

 

باید خوب بخوابید

جنیفر لوپز به اهمیت خواب پی برده است. او می گوید: «خواب نه تنها روی وزن بلکه روی انرژی هم تاثیر می گذارد. من دوست دارم که 9 تا 10 ساعت در روز بخوابم اما خب این برایم ممکن است، اما سعی می کنم که 7 تا 8 ساعت خوابم را در روز داشته باشم، در غیر این صورت احساس خوبی نخواهم داشت و همیشه خسته به نظر می رسم.»

 

جنیفر چطور به اندام قبل از زایمان برگشت؟

جنیفر لوپز بعد از به دنیا آوردن فرزندان دوقلویش، 23 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد اما 7 ماه بعد اندام او دقیقا مثل قبل از بارداری‌اش بود. به گفته خودش، تنها رمز موفقیت او ورزش است. او طی این مدت حداقل روزی 3 ساعت ورزش متناوب داشت. در کنار ورزش، رژیم مشهور کم‌قند را انتخاب کرد. در طول روز میزان مصرف کالری دریافتی‌اش از 1400 فراتر نرفت و مصرف هر نوع شکلات، شیرینی یا حتی میوه‌های خشک برای او ممنوع شد. طی 7 ماه، او 18 کیلوگرم وزن کم کرد.

10کیلو لاغری تضمینی با این رژیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ