چربی سوزی سریع با این ترکیب فوق العاده

sahar.d
اگر به دنبال چربی سوزی هستید و فکر می کنید تا به امروز موفق نبوده اید، نگران نباشید. ما در این مطلب یک معجون فوق العاده برای چربی سوزی به شما معرفی می کنیم.

آب کردن چربی های اضافه بدن و رسیدن به اندام ایده آل آرزوی هر فردی است اما برای رسیدن به این هدف در کنار ورزش کردن به تغذیه مناسب نیز احتیاج دارید. استفاده از ترکیباتی که روند چربی سوزی و متابولیسم بدن را افزایش می دهند در کنار ورزش منظم مانند پیاده روی، شما را زودتر از زمانی که انتظار دارید به اندام ایده آل می رساند. با این مطلب همراه شوید تا با این معجون چربی سوز فوق العاده آشنا شوید.

برای لاغری شکم وافزایش سرعت چربی سوزی در بدن و در ناحیه شکم، یک لیوان از این معجون چربی سوز را قبل از  خواب و 2-3 بار در طول روز بجای آب بنوشید. تمام مواد موجود در این معجون چربی سوز، از مواد غذایی عالی و موثر چربی سوز هستند که در افزایش سرعت سوخت و ساز بدن کارایی بالایی دارند.

نکته: اگر به هر دلیل در حین مصرف این معجون لاغری شکم دچار ناراحتی شدید، سریعا مصرف آن را کاهش دهید و از ادامه آن دست بکشید.

دستور تهیه معجون چربی سوز

مواد لازم

1.یک لیموی تازه و بزرگ

۲. هشت فنجان آب

۳. یک خیار بزرگ

۴. چند برگ نعناع تازه (از ۲ تا ۴ شاخه نعناع کافی است)

۵.  یک زنجبیل تازه (حدودا ۱۰۰ گرم)

طرز تهیه

لیمو را تمیز بشویید و به دو قسمت تقسیم کنید. بهتر است سر و ته لیمو را هم بزنید و به صورت دایره ای شکل برش دهید. سپس ۸ فنجان آب را در یک کاسه بزرگ بریزید و لیموها راداخل آن بیندازید. خیار را پوست بکنید و چند برش بزنید و تمام قطعاتش را داخل کاسه آب و لیمو بریزید. هر تعداد برگ نعناعی که داشتید را به این مواد اضافه کنید. سپس زنجبیل را پوست بکنید و داخل کاسه رنده کنید و کل مواد را خوب هم بزنید تا حسابی با هم مخلوط شوند.

یک روز کامل زمان دهید تا معجون به خوبی آماده شود و عصاره همه ترکیب ها به آب اضافه شود.

فراموش نکنید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در کنار مصرف این نوشیدنی، ورزش منظم داشته باشید. بهترین ورزش برای چربی سوزی پیاده روی است که باید به صورت صحیح انجام شود تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

 بی رحم ترین چربی سوز دنیا را می شناسید ؟

این مواد چربی سوز شما را به سرعت لاغر می کنند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ