رژیم لاغری ملانیا ترامپ

sahar.d
بانوی اول امریکا ملانیا ترامپ که در گذشته یکی از مدل های معروف بوده است، هموراه از تناسب اندام خوبی برخوردار بوده است. رژیم غذایی او نقش مهمی در تناسب اندام اودارد و در این مطلب رژیم لاغری ملانیا ترامپ را به شما معرفی می کنیم.

زیبایی و تناسب اندام ملانیا ترامپ هموراه مورد توجه همگان بوده و از زمانی که با روی کار آمدن ترامپ، همسر او بانوی اول امریکا شده است، توجه ها به او بیشتر از قبل شده است. به عنوان بانوی اول او باید همواره زیبایی خود را حفظ کن و الگوی مناسبی برای بانوان باشد به همبن دلیل توجه به رژیم غذایی برای او بسیار اهمیت دارد. در این مطلب رژیم لاغری ملانیا ترامپ را به شما معرفی می کنیم تا شما نیز با رعایت این رژیم بتوانید به تناسب اندام ایده آل خود برسید.

صبحانه

ملانیا ترامپ صبحانه را سبک می خورد. او معمولا یک اسموتی در صبح می خورد که حاوی میوه های ارگانیک و سبزیجات به همراه ماست بدون چربی، روغن زیتون، مکمل های امگا 3، ویتامین دی و دانه های کتان است.

در زمان هایی که برای صبحانه اسموتی نمی خورد، به خدمتکارش سفارش می دهد تا برای او بلغور جو دو سر یا اوتمیل بیاورد. او می گوید که با این ماده غذایی روزم را به سالم ترین شکل ممکن شروع می کنم.

میان وعده

ملانیا ترامپ در طول روز تعداد زیادی میوه می خورد. او می گوید که من روزانه 7 عدد میوه می خورم. شاید به نظر شما این تعداد میوه در طول روز زیاد باشد اما تحقیقات نشان داده که خوردن میوه و سبزیجات بیش از 5 عدد در روز، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها، از جمله حملات قلبی و سرطان، را کاهش می دهد. بنابراین اگر هر فردی در روز این مقدار میوه و سبزیجات مصرف کند، از میلیون ها مرگ ناگهانی و زودهنگام در جهان کاسته خواهد شد.

اگرچه ملانیا عاشق میوه است، اما زمانی که صحبت از سبزیجات به میان می آید، او بسیار محتاطانه عمل می کند. به بیان دیگر او هر نوع سبزی را نمی خورد. مثلا پیاز و آرتیشو از جمله سبزیجاتی هستند که او لب نمی زند یا اگر در غذایش باشند، قبل از خوردن آنها را جدا می کند. تنها سبزی که او در ساندویچ اش می گذارد، خیارشور است.

تغذیه سالم

ملانیا ترامپ راز زیبایی اش را تغذیه سالم می داند. او اعتراف کرده که هیچگاه رژیم های سخت نگرفته اما همیشه سعی می کند که اعتدال را در مصرف مواد غذایی اش رعایت کند. به گفته او: «من غذاهای سالم را ترجیح می دهم زیرا به من انرژی و حس خوبی می دهند.»

گاهی فست فود

ملانیا به تاثیر غذاهای مصرفی بر سلامتی اش آگاه است اما با این اوصاف، او از فست فودها نمی گذرد. به عنوان مثال زمانی که او برای حمایت از آسیب دیدگان طوفان هاروی به تگزاس سفر کرد، به یک رستوران برگر در شهر کورپس کریستی رفت و علاوه بر سفارش همبرگر در آنجا، 3 باکس دیگر ساندویچ و سیب زمینی سرخ کرده سفارش داد تا در طول سفر به همراه خود داشته باشد و مصرف کند.

ویتامین ها

ویتامین ها از رژیم ملانیا حذف نمی شوند. در واقع او ویتامین ها را نه تنها برای رژیم غذایی سالم، بلکه برای زیبایی اش نیز مصرف می کند. او می گوید: «من ویتامین های مورد نیاز بدنم را به طور کامل مصرف می کنم. علاوه بر آن از مرطوب کننده های طبیعی حاوی ویتامین آ، سی و ای نیز استفاده می کنم. به نظر من ما باید به همان اندازه که به رژیم غذایی مان اهمیت می دهیم، به پوست مان نیز رسیدگی کنیم. من در انتهای روز تمام آرایشم را پاک می کنم و مرطوب کننده های ویتامینه را به پوستم می زنم.»

تنقلات

شکلات

شکلات یکی از موادی است که ملانیا نمی تواند به او «نه» بگوید. او می گوید: «زمانی که من گرسنه می شوم و دلم چیزهای شیرین می خواهد، شکلات می خورم. البته او در انتخاب شکلات هایش هم محتاطانه عمل می کند. شکلات ها معمولا چربی و شکر زیادی دارند اما در عوض شکلات تلخ فوایدی دارد که نمی توان از آن گذشت. مصرف شکلات تلخ به سلامت قلبی، کاهش استرس و جلوگیری از دیابت کمک می کند.

بستنی

جدا از شکلات، بستنی نیز از جمله دسرهای مورد علاقه ملانیاست. به گفته او: «خوردن بستنی اشکالی ندارد، البته اگر در آن افراط نشود. در جمع های ما، معمولا همه برای دسر یک اسکوپ بستنی درخواست می کنند، در حالی که من برای خودم 2 اسکوپ بستنی می ریزم و به همراه سس شکلات تمام آن را می خورم.»

کوکای رژیمی

یکی از چیزهایی که دونالد و ملانیا در آن اشتراک نظر دارند، نوشیدنی است. هر دوی آنها کوکاکولای رژیمی را به دیگر نوشیدنی هایشان ترجیح می دهند. البته ملانیا همیشه آن را در لیوانی شیشه ای می نوشد، در حالی که دونالد به ظرف آن اهمیتی نمی دهد. گزارشات حاکی از آن است که ریس جمهور آمریکا روزانه 12 قوطی از این نوشیدنی را مصرف می کند.

حرف آخر 

در نهایت آنچه ملانیا را سالم و زیبا نگه داشته، اعتدال در عادات روزانه اش است. او می گوید: «ما باید بر تمام رفتار و کارهایمان کنترل داشته باشیم. تا زمانی که تعادل را در رژیم غذایی مان رعایت نکنیم، سالم و شاد نخواهیم بود.»

رژیم لاغری دونالد ترامپ!

رژیم‌های غذایی عجیب و غریب سلبریتی‌ها-قسمت اول

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ