ادل خواننده مشهور چطور وزن کم کرد؟

sahar.d
ادل یکی از مشهورترین خواننده های حال حاضر جهان است و از همین مردم توجه بسیاری به او و شیوه زندگی اش دارند. یکی از مسائلی که در مورد ادل بسیار مورد سوال است، کاهش وزن فوق العاده او است. در این مطلب به شما می گوییم آدل خواننده مشهور چطور وزن کم کرد.

کاهش وزن فوق العاده ادل در مدت زمان کمتر از یکسال همه را شگفت زده کرده است. خواننده مشهور بریتانیایی به طرز شگفت انگیزی در مدت زمان کوتاه توانست به 13 کیلو کاهش وزن برسد و سپس بعد از یکسال با ظاهری فوق العاده در مراسم گرمی 2017 شرکت کرد و تعجب همگان را برانگیخت. در این مطلب شما را با راز کاهش وزن فوق العاده ادل آشنا می کنیم.

راز کاهش وزن ادل چیست؟

ادل برای رسیدن به رویای کاهش وزن با یکی از مشهورترین مربی های ورزشی دنیا به نام پیت گراسیمو (Pete Geracimo) که بسیاری از افراد مشهور دنیا تحت نظر او هستند به ورزش می‌پردازد.  گراسیمو قبل از هر چیز بر ضمیر ناخودآگاه افراد کار می‌کند. او معتقد است پایه و اساس این کار بیش از هر چیز باطن افراد است که پایه و شالوده اصلی هر فرد را تشکیل می‌دهد.

ادل به توصیه گراسیمو تحت رژیم معروف Sirt Food است که در امریکا بسیار موفق و محبوب است. به گفته گراسیمو تنوع بسیار مواد غذایی در این رژیم سبب جلوگیری از گرسنگی و بی‌حالی فرد در روز می‌شود به گونه‌ای که به زحمت می‌توان آن را رژیم غذایی نام نهاد.
او می‌گوید زمانی که بیمارانی با وزن بالا به من مراجعه می‌کنند، توصیه اکید من رژیم غذایی Sirt Food است. متقاضیان می‌توانند توسط آن، بدون آسیب رساندن به بافت ماهیچه‌های خود، وزن کم کنند.

رژیم غذایی Sirt Food چیست

به باور بسیاری از کارشناسان تغذیه این رژیم یک کاهش موقتی وزن را برای علاقه‌مندانش به ارمغان می‌آورد. نکته‌ای که در مورد ادل نیز صدق می‌کند. چرا که براساس عکس‌های جدیدی که از این خواننده متشر شده نشان می‌دهد که او مجددا به وزن و سایز قبل خود بازگشته است. کارشناسان تغذیه می‌گویند این رژیم برای افرادی که وزن بالایی دارند خیلی موثر نیست.

رژیم Sirt Food روی غذای سیر تمرکز دارد. غذاها ی سیر حاوی گروهی از مواد غذایی است که به تازگی کشف شده و در برخی مواد مصرفی روزانه مانند کلم پیچ، شکلات، توت فرنگی، قهوه و غیره به طورعمده وجود دارند.

این مواد غذایی حاوی برخی مواد مغذی به نام  پلی فنول‌ها هستند و علاوه بر فعال سازی چرخه انرژی زایی در بدن، شکسته شدن بافت سلول‌های چربی اضافه بدن را به دنبال دارند. این عمل با فعال سازی بافت و ژن سیروتین  (Sirtuin) در بدن صورت می‌گیرد که به ژن‌های پوستی نیز شناخته می‌شوند. به علاوه اینها همان ژن‌هایی هستند که با ورزش و جنب و جوش فعال می‌شوند.

این برنامه به دو مرحله تقسیم می‌شود که هر مرحله ۷ روز به طول می‌انجامد. بیماران در مرحله اول وعده‌های صبحانه و ناهار را با سه آبمیوه سبز جایگزین می‌کنند و برای شام ازغذاهایی مانند میگوی آسیایی و مخلوط سرخ کرده نودل گندم یا خمیر سویا و توفوی کنجدی لعاب دار با زنجبیل و مخلوط گیاهان سرخ شده تند استفاده می‌کنند.

متقاضیان پس از گذراندن هفت روزه این دوره، وارد مرحله دوم رژیم می‌شوند.در این دوره آن‌ها  درهر وعده به میزان دلخواه از غذاهای سیر غنی با فاصله‌های زمانی مساوی بین وعده‌ها، در طول روز استفاده می‌کنند.

بر اساس آزمایش‌های مختلفی که روی بیماران دچار اضافه وزن انجام شده، متقاضیان دراولین دوره حدود سه کیلو از وزنشان را در مدت یک هفته  کم کردند.

برنامه ورزشی ادل

در کنار این رژیم غذایی ادل برنامه ورزشی منظم زیر نظر مربی خود گذرانده که بیشتر بر تمرینات اینتروال با شدت بالا متمرکز است. این ورزش ها سبب  سوزاندن چربی و تناسب اندام  فوق العاده می شوند. 

تمرینات اینتروال یا متناوب ، شامل مراحل تمرین و استراحت به طور متناوب میباشد . در تمرینات اینتروال ، میزان خستگی به مراتب کمتر از تمرینات مستمر و مدام است .

ادل برای رسیدن به تناسب اندام 3-4 بار در هفته ورزش می کند.

رژیم لاغری بریتنی اسپیرز+برنامه کامل

رژیم لاغری ملانیا ترامپ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ