داروی درمان قطعی میگرن رونمایی شد

پانته آ توتونپیان
متخصصان شرکت دانش بنیان میم دارو،موفق به تولید صنعتی داروی درمان قطعی میگرن شدند.

رونمایی از یک داروی ایرانی برای درمان قطعی میگرن

به گزارش الودکتر،متخصصان شرکت دانش بنیان میم دارو،موفق به تولید صنعتی داروی درمان قطعی میگرن شدند.این دارو که با نام تجاری میگرن کات،عرضه خواهد شد،متشکل از 20 نوع داروی گیاهی است.داروی “میگرن کات” به تایید سازمان غذا و دارو رسیده و از پس طی آزمایش های بالینی وارد مرحله تولید شده است.

شرکت دانش بنیان،پیش از این،دارویی تحت عنوان “میگرن هیل” داشت،با این تفاوت که این دارو حتما باید تحت نظر پزشک و در مراکز درمانی خاص مورد استفاده قرار می گرفت،اما داروی جدید “میگرن کات” را می توان به صورت عادی،در هرجا استفاده کرد.

داروی “میگرن کات” به صورت افشانه ای یا اسپری استفاده می شود.این دارو هم در تسکین دردها و حمله های میگرنی موثر است و هم با چند دوره استفاده،می تواند میگرن را به طور قطعی درمان کند.

در ترکیب میگرن کات از چه گیاهانی استفاده شده است؟

این دارو که به همت محققان ایرانی و بین المللی،طی 25 سال مطالعه و تحقیق تولید شده است،متشکل از عصاره ی گیاهان دارویی مانند اسطوخودوس،اکلیل الملک،بنفشه،رازیانه،گشنیز و مرزنجوش است.

اپلیکیشن اختصاصی میگرن کات

بیماران میگرنی می توانند در کنار مصرف این دارو،از اپلیکیشنی که توسط این شرکت،طراحی شده است نیز استفاده کنند.به کمک این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان در دسترس بیماران قرار میگرد،می توان روند مصرف دارو و بهبود بیماری میگرن را،دنبال کرد و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ