بیمارستان سوانح سوختگی تهران کجاست؟

toranj
برای رفع سوختگی در تهران باید به کدام بیمارستان مراجعه شود؟ برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

در تهران دو  بیمارستان سوختگی وجود دارد که مجهزترین آن بیمارستان شهید مطهری است. دیگر بیمارستان سوختگی بیمارستان توحید است که در منطقه 6 وجود دارد. در ادامه درباره بیمارستان سوانح سوختگی تهران بیشتر می خوانید.

تاریهچه بیمارستان شهید مطهری

این مرکز درسال 1352 تحت عنوان بیمارستان سوانح و سوختگی توسط جمعیت آسیب دیدگان ازسوختگی بعنوان اولین مرکزاصلی وتخصصی ارائه دهنده خدمات درمانی به بیماران سوخته شروع به فعالیت کرد و درحال حاضر بعنوان یکی از مراکزآموزشی، درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران با بهره گیری ازوجود اساتید فوق تخصص رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی و متخصصین جراحی عمومی و سایرکادرآموزشی ورزیده علاوه برانجام امور درمانی نسبت به ارائه آموزش دروس جراحیهای سوختگی و ترمیمی به دانشجویان، رزیدنتهای تخصصی جراحی عمومی، طب اورژانس، دانشجویان پرستاری و پرستاران بیمارستانهای مختلف ازسراسرکشور که به منظورفراگیری مباحث یادشده به این مرکز مراجعه می نمایند، فعالیت دارد. این بیمارستان دارای یکصدو سیزده تخت فعال و بخشهای مختلفی است که باتوجه به وضعیت خاص بیماران سوختگی، و بر اساس نوع و درجه آن در هر یک از بخش های مربوطه بستری و تحت درمان قرار میگیرند. مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری بعنوان بزرگترین مرکز آموزشی درمانی سوختگی کشور سالانه به بیش از سه هزار نفر بیمار بستری و بیش از ده هزار نفر بصورت سرپایی ارائه خدمات می کند، و کلیه اعمال جراحی سوختگی حاد و جراحی های ترمیمی در این مرکز انجام می شود و علاوه بر تهران سالانه پذیرای تعداد زیادی از هموطنان آسیب دیده از سراسر کشور است.

همچنین جراحی های ترمیمی سوختگی، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه طبی، داروخانه روزانه، درمانگاه سوختگی ، درمانگاه ترمیمی، درمانگاه عفونی، داخلی، روانپزشکی، ارتوپدی، بیهوشی و کلیه مشاوره های لازم در درمانگاهها از جمله اهم خدمات درمانی است که در این مرکز برای بیماران دچار سوختگی ارائه می شود. بیمارستان شهید مطهری در سال 1386 اقدام به بازسازی تعدای از بخش ها، اورژانس، اتاق عمل و تجهیز بخش ها به تجهیزات جدید در زمینه سوختگی کرد، قسمت کلینیک مشتمل بر کلینیک سوختگی، جراحی سوختگی و جراحی ترمیمی نیز در سال 1386 مورد بهره برداری قرار گرفت. تاسیس مرکز تحقیقات سوختگی در سال 1387 یکی از گام های مهمی است که با ارائه برنامه های خود امید است گام مهمی در زمینه پژوهش، تحقیق و ارتقاء سطح مراقبت و درمان بیماران دچارسوختگی برداشته شود.

آدرس بیمارستان های سوانح و سوختگی تهران

بیمارستان شهید مطهری :  خیابان ولیعصر، منطقه 3 ، بالاتر از خیابان میرداماد، خیابان شهید رشید یاسمی، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری


بیمارستان رازی – تامین اجتماعی : منطقه 12  میدان وحدت اسلامی – کوچه رازی

الو دکتر ، درمان خانگی و سریع سوختگی با این مواد باورنکردنی

الو دکتر ، کدام مواد غذایی برای سوختگی مفید است؟

الو دکتر ، سوختگی چهارشنبه سوری را فوری مداوا کنیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ