مقصر اصلی چاقی

mousavi
آیا می خواهید شکم بزرگ تان را سریع کوچک کنید ؟ ما در این مقاله راه حل هایی فوق العاده را به شما ارائه می دهیم.

شاید شنیدن نام رژیم شما را هم عصبی کند. گرسنگی و غذا نخوردن و ضعف را به یادتان بیاورد. باید بدانید تا اندکی تغییر در برنامه غذایی روزانه خود می توانید از شر چربی های لعنتی نجات پیدا کنید. بدون اینکه گرسنگی بکشید.

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روزانه است و اگر وزنتان در حال افزایش است به احتمال زیاد عادت غذایی شما در وعده صبحانه می تواند مقصر اصلی چاقی تان باشد.

زمانی که ما صبحانه کافی نمی خوریم، بدنمان احساس کمبود می کند و به صورت خودکار عمل ذخیره سازی چربی را انجام می دهد و در کنار آن، ولع فرد برای خوردن وعده ناهار، بیشتر می شود بنابراین شرایط ابتلا به اضافه وزن و چاقی، به سادگی برای شما به وجود می آید.

یک وعده صبحانه سالم سبب احساس سیری طولانی، تامین انرژی و اثر مثبت بر تصمیم گیری و تمرکز حواس در طول روز می شود.

بهتر است بدانید که با نخوردن صبحانه به دلیل گرسنگی مجبور می شوید در طول روز کالری بیشتری مصرف کنید بنابراین دفعه بعدی که با عجله خانه را بدون صرف صبحانه ترک کردید این نکته را در نظر بگیرید که نادیده گرفتن صبحانه می تواند سبب پرخوری در بقیه ساعات روز شود.

استفاده از یک صبحانه غنی از پروتئین که حاوی پنیر کم چرب و یا تخم مرغ باشد موجب سرکوب هورمون‌های مسئول اشتها می‌شود که می‌تواند یک راهکار مؤثر برای کاهش مصرف غذا و تنقلات پرکالری در طول روز است.

منبع: طبیب من

قند یا چربی کدام بیشتر چاق می‌کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ