بهترین روش ارتباط جنسی برای بچه دار شدن

faateme1366
اگر به فکر آوردن فرزند هستید باید از چون و چرای آن بدانید. ما در این مطلب مهمترین نکاتی که به شما کمک میکند تا صاحب فرزند شوید را آورده ایم تا سریعتر به نتیجه برسید.

برای نتیجه بهتر، به این روش آمیزش کنید

حالت سنتی یکی از بهترین مدل های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌ تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است.گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد. در این وضعیت که جزء قدیمی‌ ترین مدل برای رابطه‌ جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد. سپس مرد روی او می‌خوابد. البته این حالت پایه مدل‌های دیگری هم دارد: مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می‌کند و مرد یا آنها را در دست می‌گیرد و یا آنها را روی شانه‌های خود قرار می‌دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می‌کند. وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می‌توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد می‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد. برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

چه زمانی باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید و حامله شوید، باید در مدت یک تا دو روز پیش از تخمک‌گذاری تا ۲۴ ساعت پس از آن، آمیزش داشته باشید. دلیل این امر آن است که اسپرم ها می‌توانند دو تا سه روز زنده بمانند، اما تخمک نمی‌تواند بیشتر از ۲۴ ساعت پس از تخمک‌گذاری به حیات خود ادامه دهد مگر اینکه لقاح صورت پذیرد. اگر در حوالی زمان تخمک‌گذاری آمیزش داشته باشید، احتمال حامله شدن شما افزایش می‌یابد.در زوجهای معمولی که می‌توانند به صورت طبیعی بچه‌دار شوند، در هر دوره ۲۰% احتمال بارداری وجود دارد. حدودا ۸۵% از خانم هایی که بدون استفاده از یکی از روشهای جلوگیری از بارداری آمیزش دارند، ظرف یکسال حامله می‌شوند. شما می‌توانید با تعیین زمان دقیق تخمک‌گذاری، همچنین با افزایش آگاهی خود در مورد تغییرات هورمونی و فیزیکی که در هر ماه در بدن شما رخ می‌دهد، احتمال حامله شدن را افزایش دهید چگونه می‌توانم زمان تخمک‌گذاری و حداکثر آمادگی برای بارداری را تشخیص دهم؟ – زمانی را که دوره پریود بعدی شما آغاز می‌شود در نظر بگیرید، سپس ۱۲ تا ۱۶ روز از آن کم کنید. این چند روز، همان محدوده زمانی است که احتمال تخمک‌گذاری شما در آن بسیار زیاد است. برای خانم هایی که یک دوره کامل آنها ۲۸ روز طول می‌کشد، چهاردهمین روز معمولا روز تخمک‌گذاری است. برای استفاده از این روش، شما باید بدانید که دوره کامل شما معمولا چند روز طول می‌کشد. – می توانید از کیت های تشخیص تخمک گذاری که در داروخانه ها موجود است استفاده کنید. این کیت ها روزهای احتمالی تخمک گذاری را به شما نشان می دهند. – برای تعیین زمانی که احتمال باروری شما در آن حداکثر است باید به وضعیت بدنی خود توجه کنید و روش تشخیص نشانه‌های تخمک‌گذاری را فرا بگیرید.

آقایان بخوانند!

اسپرم‌‌ها وقتی سالم، قوی و زیاد باشند، احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. چندین روش وجود دارد که می‌تواند به همسرتان در این راه کمک کند:

توتون، تنباکو و مواد مخدر مصرف نکنید. این‌ها می‌توانند اسپرم‌ها را ضعیف‌تر کنند.

مواد مغذی فراوان بخورید مثل زینک، اسید فولیک، کلسیم و ویتامین سی و دی که اسپرم را بیشتر، قوی‌تر و متحرک‌تر می‌کند.

از وان و حمام داغ و سونا پرهیز کنید زیرا گرما اسپرم را می‌کشد. بیضه‌ها در دمای 34تا 35 درجه سانتی‌گراد بهتر عمل می‌کنند، یعنی دو درجه سردتر از دمای طبیعی بدن.

هر چه زودتر همسر شما بتواند این تغییرات را انجام دهد، بهتر است: اسپرم فرصتی پیدا می‌کند تا رشد کند، بنابراین با کارهایی که همسر شما امروز انجام می‌دهد، اسپرم‌های بهتری را حدود 3 ماه دیگر تولید خواهد کرد.

مهمترین غذاها در دوران بارداری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ