چگونه بدون آرایش جذاب ترین دختر فامیل باشیم؟

faateme1366
یکی از بزرگترین سوالاتی که ذهن هر خانمی را به خود مشغول می کند این است که چگونه بدون آرایش زیبا و جذاب باشم؟ در این مطلب برای شما زیبایی بدون حد و مرز را بدون آرایش تعریف می کنیم و ترفندهای جالبی به شما آموزش می دهیم.

زیبایی با چای سبز را تجربه کنید

دلیل مشخص و واضحی وجود دارد که چرا مصرف چای سبز تا این میزان مورد توجه متخصصین و علاقه‌مندان به زیبایی واقع شده است. چای سبز یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که مملو از مواد مغذی طبیعی و آنتی‌اکسیدان ضروری و شگفت‌انگیز برای بدن است. در چای سبز ماده‌ای به نام کاتچین وجود دارد که یک آنتی‌اکسیدان مهم برای جلوگیری از آسیب‌های سلولی به حساب می‌آید. مصرف چای سبز موجب بهبود جریان خون، کاهش کلسترول و فشار خون می‌شود. مهم‌تر اینکه استفاده از چای سبز به طرز چشمگیری به سلامت پوست‌تان هم کمک می‌کند. ترکیب EGCG درون چای سبز با کاهش میزان جذب چربی باعث کاهش وزن هم خواهد شد. سعی کنید نوشیدن چای‌سبز را تبدیل به یک عادت روزانه کنید تا از مزایای بسیار آن بهره‌مند شوید.

 

جذاب ترین چشم ها بدون آرایش

داشتن مژه‌های سنگین شده با ریمل شما را چندین گام از زیبایی بدون آرایش دور می‌کند در حالی که با کمک یک خط چشم نامشخص می‌توان مژه‌ها را تیره و پر نشان داد. البته تنها با خط چشم نمی‌توان این ترفند را پیاده کرد بلکه تکنیک استفاده از این خط چشم است که باعث زیبایی چشم می‌شود. برای این کار شما به یک برس کوچک زاویه دار و یک ژل تیره خط چشم نیاز دارید که باید زیر پلک بالا و روی خط آب مژه‌ها ترسیم شود که اصلا مشخص نخواهد بود اما مژه‌های شما را پرتر و سیاه‌تر نشان خواهد داد. این کار را می‌توانید با رنگ سرمه‌ای هم انجام دهید، ترفندی که مدل‌ها از آن برای سفیدتر نشان دادن سفیدی چشم خود استفاده می‌کنند.

 

زیبایی دندان ها جلوه صورت را دو چندان می کند

یک لبخند زیبا زیبایی چهره را 10 برابر می کند. بنابراین کاری کنید که چیزی مانع جذابیت و زیبایی شما نشود. از خمیردندان های سفید کننده استفاده کنید. اما سعی کنید در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید. اگر دندان ها به طور طبیعی زرد است به دندانپزشک مراجعه کنید.

 

یک کرم معجزه گر

یکی از اصلی‌ترین رازهای زیبایی بدون آرایش صورت را که قبلا هم آن را شنیده‌اید را دوباره به شما می‌گوییم تا با یادآوری و تذکر دوباره، اهمیتش را بهتر درک کنید. اگر می‌خواهید جوان بمانید و پوستی زیبا و بدون چین و چروک داشته باشید، همیشه ضدآفتاب بزنید.

تاثیر اشعه‌های مضر نور خورشید، بسیار جدی و مخرب است که تنها راه دور ماندن از آن، استفاده از یک ضدآفتاب با SPF مناسب است. پوست‌های چرب و جوش‌دار باید از کرم ضدآفتاب بدون چربی استفاده کنند.

 

از لایه برداری غافل نمانید

هفته ای یک یا دو بار لایه برداری کرده و پوست های مرده را از روی صورتتان بردارید. بدین ترتیب پوست شاداب و سالم زیر لایه مرده پوست، نمایان می شود. پس از اینکه پوستتان را تمیز کردید، ماسک های لایه بردار را روی صورتتان گذاشته و به آرامی ماساژ دهید. پوست های معمولی تا چرب، هفته ای دو بار و پوست های خشک و یا حساس، هفته ای یک بار لایه برداری لازم دارند.

 

تاثیر شگرف ابرو در زیبایی صورت

یکی از ساده‌ترین کارهایی که باعث می‌شود جوان تر به نظر بیایید این است که ابروهایتان را تمیز کنید. اگر ابروهای پری دارید، کمی آن را بردارید، ما قول می‌دهیم که با این کار بلافاصله تفاوت بزرگی را احساس خواهید کرد. اما خیلی ابروهای خود را خالی نکنید، ظاهرا پس از۳۰ سالگی، داشتن کمی ابروی پر است که می‌تواند شما را جوان نشان دهد!

 

دور خود را شلوغ نکنید

یک میز آرایش خلوت کمتر شما را برای آرایش کردن تحریک می‌کند.

اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرایشی انتخاب کنید فقط یک پودر یا پن‌کیک ساده و یک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌های معتبر را انتخاب کنید.

 

همیشه مرتب باشید

سعی کنید موها و ناخن‌های مرتبی داشته باشید. آرایش ساده و مناسب مو در زیبا به نظر رسیدن ظاهر بسیار موثر است. داشتن مو و ناخن مرتب موجب می‌شود حتی بدون استفاده از لوازم آرایش هم نامرتب به نظر نرسید. یک مانیکور ساده و یا مدل مویی انتخاب کنید که بتوانید برای یک هفته آن را نگه دارید.

 

لب های جذاب برای زیبایی بدون محدودیت

استفاده از بالم لب یک روش بسیار ساده و اثربخش برای از بین بردن حالت پوسته پوسته و خشکی لب است و همچنین کمک می کند تا پوست لب همیشه نرم و مرطوب بماند. ضرورت استفاده از بالم لب در فصل زمستان بسیار بیشتر نیز می شود زیرا در این فصل سردی هوا خشکی بسیار بیشتری برای لبها ایجاد خواهد کرد. یک بالم لب خوب که از مواد طبیعی و خوشبو ساخته شده باشد می تواند به سادگی نرمی و لطافت خوبی را برای لب ایجاد کند.

 

عوارض وحشتناک تاتو!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ